Hi darling
adam: Hi darling!
Eve: Bolo.
Adam: Do you love me?
Eve: No, never.
Adam: Why?
Eve: abbe ! mere paas option kahan hai??? ( There
is no other option!!!)
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 851 views
Similar Jokes
Teacher : Whoever Answers
My Next Question,
Can Go Home.
A Boy Throws His Bag Out Through
The Window.
Teacher: Who Threw The Bag ?
Boy : Me . . . I'm Going Home.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Apne Dost ke ghar
gaya, Bell
bajai
“Ding dong.. ting tong”
Ek Bachcha bahar aaya
Aadmi: Beta Papa ghar pe
hain ?
Bachcha: uncle Papa toh
Bazar gaye
hain..
Aadmi: Chalo Bade Bhai ko
bula do
Bachcha: ji woh cricket
khelne gaya
hai
Aadmi: Beta mummy toh
hongi ghar
pe ?
Bachcha: Ji woh kitty party
mein gai
hai
Admi gusse me: Toh Beta
tum ghar pe
kyun baithe hue ho tum bhi
kahin
chale jao :/
Bachcha: ji main bhi toh
apne Dost ke
Ghar aaya huya hun :
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Qualified MBA Marketing Student
married a girl.
After 1 year of tough life with her,
finally
...
... he got angry & Sent a note to his
father-in-law:
"Your Product is Not According To
My Requirements"
The smart Father-in-Law replied:
1 year Warranty expired.
Company is not responsible.:P
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sheikh Saab Hajj Pe Gaye
Aur Dua Mangne Lagay.
“Ya Allah!
Mere Saray Gunah Muaf Kar Dae
Ya Fair Mera 3 Lakh Wapis Karde
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Says To Pathan:
Appka Aur Aapki Biwi Ka Blood Group Ek Hi Hai?
Pathan:
Hoga Zaror Hoga;
25 Saal Se Amara Koon Peeta Aay..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GRAHAMBEL
found
telephone
EDISON
found
elctric bulb
MARCONI
found
radio
COLUMBUS
found
America
tu bas MOBile nu angutha marija nalayak!
by khalid hussain (few years ago!)
Question: Why do men fart more than women? Answer: Because women won’t shut up long enough to build up pressure.
by inayat khan (few years ago!)
Husband: Sir, meri wife gumm ho gayi hai.
Postmaster: Bhai yeh postoffice hai. Ja ke policestation mein complaint likhao.
Husband: Kya karun…, khushi ke mare kuch samaj hi nahi aa raha…
by khalid hussain (few years ago!)
Ek admi bkrian chra rha tha
Sardar:
vey bkrian kithe le chlla en?
Admi:
inhen school chorne ja rha hun
Sardar:
Menu pagal smjhia e?
Aj te atwar a.
Happy sunday!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Akbar:batao k hum dushman ko kiun nai dhondh pa rahe hain?
Semapati:kiun ke maharag hum mugal hain google nai.
by Sabir shah (few years ago!)