Santa walks into a library

Santa walks into a library & says, “Can I have a burger and coke?” Librarian, “I’m sorry, this is a library.” Santa whispers, “Can I have a burger & fries?”

by Pak101.com (few years ago!) / 1030 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan bachay ku lekar

Pathan bachay ku lekar nayee kay dukan may dakhil huwa baal katwayee, shave kee aur nayee ku kaha kay bachay kay baal banadu may sabzee lekay aatha hun Jab kafee der huwee aur pathan nae aaya thu naye nay bachay say pucha tmhara baap kidhar gaya Bacha: May tu usay nahee jaanta may thu raastay …

by Mazhar Khan (few years ago!)
“Attention Deficit Hyperactive Disorder”..?

Professor:
What is
“Attention Deficit Hyperactive Disorder”..?

Studnt:-
Jinga Lala hurrRrr…

Prof:
ye kya tha…?

Studnt:-
pehly ap batain wo kya tha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Classic Insult

Classic Insult :
.
AIEEE result declared..
Boy message his rank to his
Girlfriend..
..
.
.
.
.
.
Girl replied : Ye kya ? Naya number
liya hai kya ?

by Pak101.com (few years ago!)
Aasman se tare

Boy: main tmare lia asman se taray tor k la skta
hu
girl: ye to aam bat hay. Agr scha lv krte ho to
utility store se cheeni la k dikhao :-P

by Tanveer Hussain (few years ago!)
student and teacher

Teacher: Bijli kahan se ati hai??
Student: Mairy mamo ke ghar se
Teacher: Wo kaisy?
Student: Jab bhi bijli jati hai, mairy papa kahty hain, "Saalon ne phir bijli band kardi"

by hearthackervsgirls (few years ago!)
gurda fail

Doctor Pathan sat,
"Tumhara aik gurda fail ho gya hy"

Pathan rotay hoy
.
"Kitnay numbron say" :)

by lescol (few years ago!)
Sardar Shadi Ke Aglay Din

Sardar Shadi Ke Aglay Din B.V Ko Maar Raha Tha,

Logon Ne Pocha To Bola:

Innay Meri Chaah Vich Taveez Milaya A,

B.V Rotay Hoye Or Ghussay Se Boli:

O Taveez Nai Tea Bag See…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
The most popular line

The most popular line on
Facebook these days..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Send me friend request dear, I am blocked :D

by Pak101.com (few years ago!)
Tum kaunsi soap use karte ho?

Ramu: tum kaunsi soap use karte ho?
Banta: Main Santa Soap, Santa Paste aur Santa Shampoo use karta hoo
Ramu: wo kya international brand hai kya?
Banta: nahi, santa mera room mate hai.

by Pak101.com (few years ago!)
ye hath mujhay day do thakur

Gabbar: Ye haath mujhe de de thakur, ye haath mujhe de de!!!
Thakur: Le le kutte, magar do haath to pehle hi tere paas hai ab kya ’sherawali mata’ banega…

by Abdul Sami (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook