Santa Ki Wife
Santa Ki Wife Ka Baby Hone Wala Thha So Hospital Mein Admit Thhi.
Nurse: “Mubarak Ho Aap Ke Ghar Ladka Paida Hua Hai”
Santa: “Wah Ji Wah Kya Technology Hai, Biwi Meri Hospital Hai, Aur Bacha Mere Ghar Paida Hua Hai“
by Pak101.com (few years ago!) / 1109 views
Similar Jokes
Kal Kary So Aaj Kar,
Aaj Kary So Ab.
Wah Wah
Kya Kehne.
Kal Kary So Aaj Kar,
Aaj Kary So Ab.
Abey Karta hi Rahega to Dhoyega Kab?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: I like that girl. His friend: she has a boy friend. Boy: look. A goal post always has a goalkeeper, but that doesn't mean you can't score goals.
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar was celebrating the birthday of his son after 6 months
People asked: Sardar Ji log tu 1 saal baad birthday manaty hain, owr ap 6 maheny baad..?
.
Sardar: O jee, hamary han semester system hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Yaar mene ek chij notice ki haiN Banta: kya?
Santa: mene hamesha note kiya hai ki jab railway fatak band hota hai to train jarur aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:bijli kahan se atti hei???
Student:mere mamu k ghar se!!!!!!!
Teacher:wo kase?!!!!!!!!!!!!
Stdnt:jab bijili jati ha tu papa kehty hen
''Salon ne phir bijli band kar di........'''''
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ik Gujarati Babu TV showroom me jate hai.
Gujarati Babu: Kya aapke pas color TV hai?
Salesman: Yes sir.
Gujarati Babu: Ik green wala dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Boys ka common sense zero hota hai
Kaise?
.
... .
.
.
Gents toilet me likh ker ayein gaye "SONI I Love U"
Ab kya SONI wahan padne jaye gi . .?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Jie Calls Air India:
How Long Does It Take To Fly To Amritsar??
“Just A Second,”Says Receptionist.
“Thank You”.
Says The Sardar & Hangs Up:))
by Pak101.com (few years ago!)