Maf karo baba

Faqeer to Men: Allaha ke naam pe de do
Men: Maf karo baba
Faqeer: Kuch to de do
Men: Achha baba jo SMS pad raha hai usko le jao
Faqeer: Maine Bhikh mangi hai bhikari nahin

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1097 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

reply must

ApKo Meri Konsi Aadat Zehar Lgti Hay..?

Reply Krne Ki Koi Zrort Nahi.

Pehle Apni Aadatein Thek Kr Lo tusi bry haji o..

by haleema sadia (few years ago!)
Ek Ladke Ki Jaan

Yamraj ne ek ladke ki jaan le li. Chitragupt- is ko waqt se pehle kyon mara?

Yumraj: kya karun, march end mein target jo pura karna tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Bhai 1 rupy ka easy load kr do

Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Harr aadmi ka sapna

Harr Aadmi ka Sapna :
7 figure ki Salery..
6 figure ki Bachat..
5 Bedroom ka Gharr..
4 Wheel ki Gaari..
3 Week ki Vacation..
2 Piyare Piyare Bachay..
a0r..
.
.
.
.
.
1 Goongi BV..... :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mast Mast 2 Lain

Teacher:

Active voice aur passive voice ka example batao?

Student:

Active voice: Tere mas mast 2 nain merey dil ka lay ga chain

Passive voice: Merey dil ka lay chain tere mast mast 2 nain

by Mazhar Khan (few years ago!)
Doctor 2 Injured Patient

Doctor 2 Injured Patient:
Jab Car Ek Lady Chala Rahi
Thi To Tumko Road Se Door
Chalna Chahye Tha!!

Patient:
Konsi Road?
Main To KHAIT ME LOTA LE K
BETHA THA..

by Pak101.com (few years ago!)
Pagli Dil Pe Le Leti Hai

Hsbnd - Raja Dasrath Ki 3 Raniya Thi
Wife - To?

Hsbnd - To Mai 2 Shadiya Aur Kr
Sakta Hu!

Wife - Draupdi Ka Naam Suna Hai?
Hsbnd - Tu Bhi Na.
Pagli Dil Pe Le Leti hai....

by Pak101.com (few years ago!)
Dimagh

Dimagh jisam ka sab se ahm hisa hai, ye 24 ghante active rahta hai.
Ye paida se le kar us waqt tak kam karta hai jab tak shadi na hu jae

by Sabir shah (few years ago!)
Ticket Chacker

Ticket Chacker-Amma Kiraya Pura do Amma-Mai student hu

TC-Konse school me?
Amma-Wo q batau

TC-Muje apni DAADI ka admission karana hai

by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Beta agar tum fail ho jao

Santa-Beta agar tum fail ho jao to mujhe papa mt kehna
(Some days later)

Papa-Bete result ka kya hua?

Santa-Dimag kharab mat kr "MangiLal"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook