Baap ne betay se kaha
Baap ne betay se kaha: Dekho ye aaj tumhari teacher ki taraf se mujhe 1 letter mila hai,
Beta:
.
.
... .
.
.
Aap bay-fikar rahein, mein ammi ko nahi bataon ga!'
by Pak101.com (few years ago!) / 1000 views
Similar Jokes
Pathan ki girlfriend ne Pathan se pucha: Jab hamara mangni ho to tum humain ring de ga na?
Pathan: Wai Qurban, zaroor dega batao ring PTCL pe de ya MOBILE pe?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar park me betha tha.
Friend:
Kya kar raha hy?
Sardar:
Badla le Raha hon!
Friend:
Kese?
Sardar:
Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kar raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
man:what is it u r reading?
sardar:i’m reading book on blood. man:y?
sardar:bcoz doctor told me tomorrow 4 me blood test.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
President Asif Zardari ny PCB Chairman Ijaz butt
Sy Match Fixing Ki Report Talab Karli...,
Or kaha
.
...
.
.
.
.
"Mera Hissa Kahaan
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik admi apne gadhe ko nilha raha tha.
is ke dost ne poucha, “kya koi khas bat hay aaj?”
us admi ne kaha, “han aaj shaam ko mere gadhe ki salgira hay”
dost ne poucha, “phir mujhe kya khelao ge?”
us admi ne jawab diya, “jo kuch yeh khaye ga tum bi kha lena.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek chote bche ne exam sheet pr POTTYkarke teacher ke hath me thama di...
Teacher- ye kya kia..?
Student- sir apne hi kaha tha ki jo aa rha hai wahi kr de...
by Pak101.com (few years ago!)
ik pathan apne kandhe pe tota bitha kr ja raha
tha,
rastey me 1 admi ne rok k pucha
bhae ye konsa janwar hai
tota bola: pathan hai saala
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ques: Wo konsi ek baat hai Jo Students hazaro'n saal pahly bhi kahty tay, Aaj bhi kahty hain, owr Qayamat tak kahty rahengay?
.
Ans: Bus yarr kal se parhayi shuru karunga
by inayat khan (few years ago!)
MUNNA BHAI: Mamu, tu kitna pada hai? MAMU: B.A.
MUNNA BHAI: Sala, two akshar pada aur woh bhi ulta?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Kal Ek Admi Aurat Ko Peet Raha Tha. Maine
Kaha Mard Se Lado.
Banta: Fir?
Santa: Jab Mujhe Hosh Aaya 2 Main Hospital Me Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)