Jaan Ka Number
Dosti May To Log Apni Jaan Bhide Dete Hai...
.
.
.
.
.
.
.
.
Lekin Apni Jaan Ka Number Nahi Dete..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 870 views
Similar Jokes
Pappu prays 4 2 hours daily
Hey Bhagwan meri lotery lagade!
After 1 hour bhagwan angrily appears & says
"ticket to lele bhikaari"
by Pak101.com (few years ago!)
A girl was thirsty.
She saw an ALA-DIN Chairagh beside her
She touched & ordered jin k meri pyas bhujao
JIN: “PEPSI wali ua IMRAN HASHMI wali”?
SUBMITTED BY: Syed Muhammad Akbar
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa 2 Police: Kal rath chor mere ghar se TV ke
alava sab samaan le gaye
Police:TV kyon nahi legaya?
Santa:TV to me dekh raha tha is liye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Cow Per Bethey Ek Pathan Ko
Traffic-Police Ne Rok Kar Kaha
K Aapka Helmet Nahi Hai?
Chalan Hoga
Pathan:
Dhiyaan Se Dekh Neechey
Andhay
Four Wheel Hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
“Aj Kay Bachay”
Camera Man Studio Mei Chotay Bachay Se:
Meri Traf Deko Beta
Es Camere Se Kabootar Niklega
Bacha:
Focus Adjust Kar Beta
Jahalat Ki Batain Na Kar
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Mere bache hun ge to 1 ko karachi aur ko Lahore chor aaunga
2Admi:woh Q?
kal TV per beta rahe the k bachon k darmiyan waqfa zarooi hai.!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bandar ka bachcha apni ma se: main kitna badsurat hoon. Bandar ki ma: Bhagwaan ka shukar ada karo aur usko dekho jo SMS pad raha hai.....
by Pak101.com (few years ago!)
Mein to pehle hi Uskey Bhai se Buri tarah pit chuka hon
Faraz!!!
Ab woh kehti hai, "to Phir Aao Mujhko Satao"
,,,
\(',')
((>
<\
by Mazhar Khan (few years ago!)
Larkiyan Aik Dusrey K0 Gift Deti Hein Like:
Perfume , Earringz , Suitz , Fl0werz , Ch0c0latez!!
Aur Larkey?
...
.
.
.
.
Ye Le Bachi Ka Number Kya Yaad Karega:P
Par Saaley Mera Naam Nahin Aana Chahye Bus :
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar and Bomb Joke
2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)