Ek Indian ja raha tha
Ek Indian ja raha tha Pathan say takar ho gy.
Indian: Men shama chahata hn,,
Pathan: Shama ko hum bhi chahta ha lekin Uska
baap nahi manta ..!:-o
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 939 views
Similar Jokes
Doctor to Old Man!
Baba ji Aapki Neeche Wali Dono
Golian Nikaalni Paraingi..
Baba: Nikaal lo Beta.’!
Jab Bandooq hi Nahi Chalti tou goliyan kis kaam ki
by Pak101.com (few years ago!)
'Agr valentine day pr apko gulab ka phool na mile to mujhe call kar li jiye ga
....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Height of Innocence
Kid (on phone): Madam, My son will not come to school today !
.
Madam: Who are you?
.
Kid: My Papa Speaking !!
by inayat khan (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya Key Aapko
Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?
Biwi: Apney Husband Ki Cheque Book….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
what is the extreme limit of stupidity? Two
Sardars sitting on a Rikshaw….,
and….,
fighting for a corner seat.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Yaar aik sawaal puchna tha..
.
Pepsi ka nhi puchna
.
Munni ki badnaami ka b nahi puchna
.
Kasam sey Dadi or umair wala b nahi puchna
.
Munji baboo ka b nahi puchna
.
SheiLa ki jawani ka b nh puchna
.
Bus ye puchna tha k
.
.
.
.
.
.
.
ZUBAIDA AAPA totKey kahan sey Laati hain???
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar 1st time pizza hot geya
to waiter ne pizza la k rakh dia
Sardar adhe ghante tak betha raha phir cheekh k bola:
“O naan rakh gaya ain, Salan tera peo day ga
by Pak101.com (few years ago!)
Baap: Beta! zindgi me kbi Chars na peena,
wrna wo jo aagy 2 Aadmi ja rhe hn,4 nzr aaen ge,
Beta: "Mgr Abbu! wo to 1 Aadmi hai!" :
by Pak101.com (few years ago!)
Girl 2 Sheikh:
Mujhe apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu gi
Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena k mene ring mangi thi usne nahi di.;-
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik sardar ne apne boss ko sms kia keh wo bemar hai
boss replys"\’jab main bemar tha to main ne apni biwi ko kiss kia tha to main theek ho gia tha tum b try karo\’
2 hours later sardar boss ko dobara sms karta hai keh \’your wife was very sweet\’
by hearthackervsgirls (few years ago!)