Suna hai is ghar mein

Girl: Suna hai is ghar mein
bhoot-pret rehte hain?

Santa: pata ni,
main to 7 saal pehle hi mar gaya tha.

by Pak101.com (few years ago!) / 1049 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A boy and a girl play ludo

A boy and a girl play ludo. Boy agar 1,2,3,4,5 aya to i will kiss u.
Girl- what? Acha ..Agar 6 aya to.

Boy- Kabhi ludo nahi khela kya, 6 aiya to phir se meri bari….

by Pak101.com (few years ago!)
Pakistani thekedaar USA gya,

Pakistani thekedaar USA gya, apny dost American thekedaar se milne. uska ghr bht khubsurat tha.

Pakistani: itna khubsurat ghr kse bnaya?
american: wo samny bridge nazr arha hy ?
Pakistani: han.
american: uska 10% apni jeb ma dal kr.

phr American pakistan aya to heran reh gya k Pakistani ka ghr us se bhi zyada khubsurat hy

american: tm ne kse bnaya itna khubsurat ghar?
pakistani: wo samny bridge nazr arha hy?

American: nahi…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: mai tere mobile se apni girl

Santa: mai tere mobile se apni girl friend ko sms bheju,
dekhte hain kya kahti hai?
Banta: No yar, agar usne handwriting pehchan li to…?

by Pak101.com (few years ago!)
S0lve the case?

S0lve the case?

Ek admi ka qatal hua sunday 7-jan-2007 aftern0on us ki biwi ne p0lice ko bulaya
p0lice sb se sawal puchne lagi

Wife: sir me so0o rahi thi jis waqt qatal hua
C0ok: mai khana paka raha tha
Gardener: mai pst offce gya hua tha
N0kr: mai gao gya hua tha
Children : ham khelne gaye the
par0si: ham shadi me gaye huye the

P0lice ne f0ran qatil ko arrest kar lia reply
k0n hai qatil With reason answer
esi me hai g0r se parhiye

by Pak101.com (few years ago!)
A sheikh boy fall in love with sheikh girl

A sheikh boy fall in love with sheikh girl

Larki: jb sub so jain ge to main gali main sika phenkon gi tum faoran andr ajana
Lekin Lrka sika phenkne k 1 ghante baad aya

Larki: itni der Q?

LARKA: Me Sika Dhoond Raha tha

Larki: Pagal Wo To Main Ne Dhaaga baandh K phenka Tha…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Daku phtan ke ghar gus gya

Daaku Pathan K Ghar Gus Giya Aur Bola Jaldi
Batao SONA Kahan He?
Pathan:
Pagal Ka Bacha Itna Bara Ghar He,
Kahin B So Jao Hamen Uthane Ki Kia Zarurat Thi.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sharabiyo Ko To Bas Bahana Chahiye

Ek Sharabi Sadak Ke Beech Gir Gaya.

Police Wale Ne Ye Dekha Aur Gusse Se Sharaabi Se Bola: “Tumne Itni Sharab Kyon Pee Rakhi Hai?”

Sharabi Hath Jodte Hue: “Mazboori Thi Sir”

Police Wala: “Kaisi Mazboori Thi?”

Sharabi: “Bottle Ka Dhakkan Kahi Gum Ho Gaya Tha Sir“

by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar apne bhai ko mar raha tha

1 sardar apne bhai ko mar raha tha.

1 admi ne poch tum esy q mar rahe ho.?

Sardar:
doctor ne kya c
.
.
enu goli kut k deni aa.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek larka apni girlfriend se milne

Ek larka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfirend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.

Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?

Dear, sweetu ya jaanu.

Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha “Murgha No.5? Calling”.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Road Per Ghoraa

Pathan Road Per Ghoraa (Houxe) Chala Raha Tha
Signal Tora Toh Trafic Wale Ne Citee Bajae
Pathan Ghoraa Bhagatay Hue Ghoraay Ke Dum Oper Kaar Kay Bulaa
Lay Kar Laay No Note.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook