Agar tum muje 100
Bania: Bhagwan, agar tum muje 100 rupe do, to 50 rupe main mandir me dunga.
Thodi dur ja k Bania ko 50 rupye mil gaye.
Funny Bania: Wah Bhagwan, itna bhi bharosa nahi, apne paise pehle hi kat liye...
by Pak101.com (few years ago!) / 1090 views
Similar Jokes
Aik dost (Doosray say): Tumhari ammi ko kaisay pata chala keh tum nay mun nahi dhoya?
Doosra dost : mein sabun bhigona bhool gia tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy :tu dharti pe chahe jaha b rhegi tujhe teri
khusbu se Pehchan Lunga
Girl: Ma KASAM mujhe phle se hi shak tha k tu
sala"KUTTA" he
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife to husband.Wife: aj mere taan,maan mein aag laga den.
Husband ne patrol phenk k agg laga di.
Moral?"jazbat ka izhar asaan lafzon mein krein"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Admi Ki BV Marr Gai.
Dost Usko Chup Karany K Baad:
"Tuje Kuch Chahiye"?
Admi:
Laptop La De
Dost:
Kiu Khair Hai?
Admi:
Facebook Py Status to "Single" kr dun
by Pak101.com (few years ago!)
A Girl Sitting In Examination Hall With Sardar Ji
Girl: Sardar Ji Mein Tuwadi Nakal Mar Laa?
Sardar: Ahoo To Meri Nakel Maar Lay Fair Mein Teri Asal Mar Lawa Ga…
by Pak101.com (few years ago!)
Mouse To Elephant: 2 Din K Liye Apni Kameez Dena. Elephant: "Ha....Ha....Ha..... Pehney Ga Kya ??" Mouse: Nahe,Beti Ki Shadi Hay, Tent Lagwana Hay..
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathan train k piche bhag rahe thay,
2 charh gaey
To train men logon ne kaha
WELDONE
Pathan: khaak well done?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pota:beta kaise paida hota hai?
Dada:asman se pari ati hai aur maan ki godh me rakh deti hai.
Pota :kia wo suhag rat wala system khatam ho gia hai.
by Sabir shah (few years ago!)
If people says yo
If people says you are crazy, be patiend.
if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
police: madam darwaja kholo apke pati truck k neeeecheee ake papad bn gye he..............
madam: to isme darwaja kholne ki kya jarurat h .......neeche se srkaaaa do unhe...hahah
by Pak101.com (few years ago!)