Kch Log Dozk Me Aaram Se So rhe The
Kch Log Dozk Me Aaram Se So rhe The
Farishte Ne Dusre Se Pucha Ye Dozk Me B Soye
Huwy Hen.?
Dusre Ne Kaha
Ye PAKISTAN Se Aye Hen
Garmi or Loadshdng K Adi Hen.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 976 views
Similar Jokes
Manager 2 Santa :- Aapki shadi ho gayi ???
Santa :- Ji haan, ek ladki se hui.
Manager :- Shadi to ladki se hi hoti hai...
Santa :- Nahi ji, meri bahan ki shadi to ladke se hui......
by Pak101.com (few years ago!)
Doc.-operation dobara karna Padega Q..k Rubber k
gloves
tere andar hi Reh Gye he
Patient-Muje jane do
Mai tumhare gloves ki payment kr Dunga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain
by inayat khan (few years ago!)
1st Behra:
Kya Tum Mumbai Ja Rahe Ho?
2nd Behra:
NaHi,
ME To Mumbai JaRaha Hu
1st Behra:
Accha,
ME Samjha Tum Mumbai JaRahe HO.!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Major Rohail:
Khan sab yha se Airport
Kon se bus jae ge
.
Khan:
20#
.
Maajor Rohail: Agr 20# na mele to..?
.
Khan:
Phir 10…10..# ke do pakr lena
by Mazhar Khan (few years ago!)
A lady broke a signal..
Police man : Hey !! Stop the car.. lady!
Lady : Please let me go, I am a teacher..
Police man:
Hurrah, I've waited for this moment all my life !
Now write
"I WILL NEVER BREAK A SIGNAL"
500 times :D
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: I got married because I was tired of cooking, clean ing home and washing clothes.
Banta: Amazing, I got divorce for the same reason.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Raat Ko 3 Baje Utha Or
Tahajjud Parhne K Bad Dua Magte Waqt Bola:
Mere Mola Sab Sorahe Hen Or
Men Teri Ibadat Kar Raha Hoon
To Saath Wali Charpai Se Awaaz Aai: Batameez Tu Apni Dua Maang Hamari Q Shikayat Kar Raha He
by Pak101.com (few years ago!)
Zindagi me agar kuch hasil karna ho to hamesha apne dimagh ki suno
Agar dimagh se koi jawab na aaye to Dil ki suno Wahan se bhi koi jawab na aae to
Anhken band kr k socho k “Ya-Allah kahin me SARDAR to nhi?
NAHIEEEEEEEE!..
by haleema sadia (few years ago!)
1 sardar k ghar me billi rhti thi sardar billi se tang akr usy kahi chor aya. gar aya to bili ussy pehly ponch chuki thi.sardar bili ko dobara kahen dor chor k aya bili pher us sy phly gar ponch gai.sardar ko boht gussa aya ab wo bili ko boht hi zyada door chorny gya. wahn sy usny wife ko phon kya.
sardar:bili gar pnch gai ya nhi?
wife:han pnch gai hy
sardar:Us kamini se bol k mujy aker ly jaye mein rasta bhol gya hon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)