Really Sorry
Jeeto: yelled at Santa! U're gonna b really sorry! I'm going to LEAVE you!
Santa: Make up ur mind! Which one is it gonna be?
by Pak101.com (few years ago!) / 949 views
Similar Jokes
1 Shaks K.E.S.C Office Fone Kr K Bola: Janab Light Band Kr Do
K.E.S.C Wala: Hiran Ho Kar Q Sir?
Man: Wo Yara Hmaray Dimagh Me 1 Naya Gali Aya Hai Wo Tumko Dena Hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
DENGUE SONG
BHEGAY PANK MERE
PYASA DUNK MERA
LAGEY AMRIT SA MUJHEY KHOON TERA
KABHI MERE SAAT AIK RAAT GHUZAR
TUJHEY KARDO MEIN BIMARA
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta owned a factory.
He issued orders that only married
men would be employed.
Friend asks: Why this ?
Bant reply:
Because married men are more obedient.
by Abdul Sami (few years ago!)
Baaz Bewian Bhi Taliban Ke Tarah Hoti Hain.
.
.
.
.
.
.
.
Na Admi Operetion Kar Sakta Hai
Na Hi Muzakrat Kamyaab Hoty Hain......!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ki 10 betiyan thi phir ja
kar uske ghar 1 beta paida hua.
Santa ne uska naam kya rakha
hoga?
.
.
.
.
MUSHKIL SINGH.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan raat ko Machardani laga kar
so raha tha:
Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko
Torch le kar dondh raha hai.
by Abdul Basit (few years ago!)
1 pthan ne molvi se kch pucha
molvi ne2 thapar laga diya
1 admi ne pthan se puchatmne kya bola molvi ko?
Pthan:ma ne srf pucha k valentine day kinmaz kab ho ge
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher : you are late today,
school 7 baje lag jata hai or tum ab aa rahe ho???
Student : sir aap meri fikar na kiya kare
aap school shuru karwa diya kare.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Tumhari Car Ka Tyre Kaise Puncture Huwa?
Banta: Ik Daaru Ki Bottle Iske Neeche Aagayi Thi.
Santa:Tumhain Bottle Nazar Nahi Aayi?
Banta: Bottle Us Bande Ki
Jaib Mein Thi Jo Meri Car Ke Neeche Aaya Tha… ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Bikhari: 50 paise de de re baba maine 3 din se khana nahin khaya hai…
Kanjoos: 50 paise nahi, 10 rupaye dunga, pahele ye bata 50 paise mein khana kahan milta hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)