Darwesh kehta tha k
1 Darwesh
kehta tha k
1 zamana
Aisa Aaye ga k…
“1
SMS kry ga
Or…
.
Dusra dheet bn k
Sirf prh k Muskurye ga
.
.
Astaghfirullah ! WO ZAMANA AA GYA HY.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 848 views
Similar Jokes
denge Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey. Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: jab me chota tha to ek baar kutub minaar se gir gaya tha.
Banta: Acha!!to mar gya ya bach gya.
Santa: Saale.! mujhe kya pata, me to chota tha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Larka parfum laga k bus me charha,
larki ne comment pas kia,
aj kal mortein supre ka use zayada hota hai.
Larka: pher bi makhain pecha nai churtien
by Sabir shah (few years ago!)
Ek pathan ka school main 7th class main new admission hua .
Teacher: beta batao Allama iqbal kon hain?
Pathan: hum ko kya pata hum to school mai naya aya he…
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu ek party mein gaya aur waha usne 8 butter
naan kha liye.
Kuch der baad toilet mein pet pakad ke ro raha
tha bhagwan se request kar raha tha ki, “Hey
bhagwan ya toh jaan nikal de ya naan nikal de!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Studnts raat me Parhty hue
First: Kitne baje hai?
Dusre ne 1 patthar uthakar saamne girls hostel me mara
Ek ladki nikli or boli: Kamino ab to so jao
raat ke 2 baj rahe hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: "Sam, you talk a lot !"
Johnny: "It's a family tradition".
Teacher: "What do you mean?"
Johnny: "Sir, my grandpa was a street hawker, my father is a teacher".
Teacher: "What about your mother?" Johnny: "She's a woman..."
by Pak101.com (few years ago!)
Aagar apni cousin phasaani ho tu....
jab wo kitchen ma jaye tu peechay se ja k usko jhapee daaal lo
agar hans paray tu samjho phas gaye or agar gussa karay tu shor macha do
"baji dar gaye"
"baji dar gaye" :P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan rat k andhere me qabaristan me ghus gia
jab 45 min bad dosri taraf se ja nikala to pasina ponjhte howe kaha ye kon sa road tha itne jumps
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:
by Mohammad Ali (few years ago!)