Wo konsi ek baat hai
Ques: Wo konsi ek baat hai Jo Students hazaro'n saal pahly bhi kahty tay, Aaj bhi kahty hain, owr Qayamat tak kahty rahengay?
.
Ans: Bus yarr kal se parhayi shuru karunga
by Mazhar Khan (few years ago!) / 960 views
Similar Jokes
doctor ne mareez se kaha.main ek mahinay se 50 rupee ki rozana dawa kha
raha hun lekin muje koi fayda nazar nahi aa raha.
doctor …..acha to main ap ko kal se 40 rupee ki dawai dun ga.
jis se ap ko roz ka 10 rupee ka fayda nazar aye ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: shaadi ke baad tumhaari jimmedaari badgayee hai kya?
Banta: haan yaar. pehle sirf mere liye khaana pakaana tha. ab mere biwi ke liye bhi pakaanaa pad rahaa hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ben got 100 out of 100 in the exam. So the teacher gave him a gift and said,
I hope you will do the same in the next exam.'
Ben: Thank you Sir. I hope you will also print the question paper from my uncle’s printing shop next time.
by Pak101.com (few years ago!)
pathan: me ne khat likha tha k meri shadi per ana.
tum q nahi aye.
2nd pathan: mujhe khat mila he nahi
1st pathan: me ne likha tha
k khat mily ya na mily tum zaror ana.:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patient: Doctor, I have a pain in my eye whenever I drink tea.
Doctor: Take the spoon out of the mug before you drink.
by Abdul Latif (few years ago!)
One day Ravana went to a disco.
aur wahan jaakar woh behosh ho gaya.
kyun???????? ????????? ??
kyun???????? ??????
bcoz it was written on the gate that entry fee Rs.1500 per head
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?
Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: mai Tmhare liye Aag pe chal skti hn,
Naddi me kood sakti hn.
Boy: so sweet
kya
Tum mujhe Abhi Milne
Aa skti Ho,?
Girl: pagal ho kya.!
itni dhoop mei.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : You Look Exactly Like My Wife….
Girl : Ohhh… What’s Your Wife’s Name?
Boy : I’m Not Married Yet…
Moral : Learn New Methods To Propose.. !
by A. Sami (few years ago!)
Boy- can i hold your hand?
Girl- no
Boy- why?
Girl- because it hurts when you leave it
Boy- baap re i am acting but she is overacting…:p=))
by Mazhar Khan (few years ago!)