Pati:Ab Jhagda Band Bhi Karo
Pati:Ab Jhagda Band Bhi Karo
Mai Shanti Ke Sath Rehna Chahta Hu
Patni: Ha, Jaao
Mai Bhi Shyam Ke Sath Rehna Chahti hu..
by Pak101.com (few years ago!) / 957 views
Similar Jokes
Our brilliant Santa does it again-
Teacher- Which is ur favourite dish?
Santa- TATA SKY!!! ;
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari: Mein bahut lachaar hu khane ko kuch de
dijiye.
Lady: hatte khatte to dikh rahe ho hath per bhi
salamat hain phir kis baat se lachaar ho?
Bhikari: Ji apni aadat se.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap-bete se
Agar is baar tum exam me paas nahi hue to tum mujhe papa kabhi mat bolna
Kuchh din ke baad
Baap- beta tumhara result kya aya
Beta- abey babulal tune apne baap hone ka haq kho diya h
by Pak101.com (few years ago!)
ustaad shagird se agar tum ne kal tak fees jaman na karwai to main tum ko parche main bethane nahi dun ga. Shagird masomiat se koi baat nahi sir main khare ho kar paper de dun ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ajeet: Raabert, in kutton ke saamne yeh Computer laga do aur debugger starrt kar do.
Raabert: Lekin kyoon, baas?
Ajeet: Saale Checkpoint mein atak jayenge.
by Pak101.com (few years ago!)
BETA:
Pitaji, Aapko Cancer Hua Hai
Fir Aap Sab Ko AIDS Kyon Batate Ho?
BAAP: Taki Mere Jaane Ke Baad
Teri Maa Ko Koi Hath Na Lagaye
by Pak101.com (few years ago!)
Nani (to a kid): Soja DIPLOMA soja!
.
.
.
.
Padosan: diploma kyo bulati ho isse? .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. . Nani: Meri ladki College DIPLOMA lene gayi thi,
ye leke aa gayi..!! :@ :P :D....
by Pak101.com (few years ago!)
) kiya hal ho ga yeh jan lo abhi
kiya hal ho ga yeh jan lo
abhi be wakat hai man jao
bury wakt ka say phaly man jao
WaRNa police waly khud he mana lay gy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
Anothr Man Jumpd into Water & Didnt Come Out
A Pathan Scientst Was Watching
& Concluded
“Humans r Soluble in water”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik sheikh patient hospital mein Nurse par chila raha tha
Doctor ne nurse ko bulwa kar poocha
Woh patient abb kis baat par naraaz ho rahahai
Nurse: woh ess baat par naraaz ho raha hai ke
Medicine khatam hone se pehle hi kion sehat yaab ho geya
by hearthackervsgirls (few years ago!)