Yaar aaj to 1 Rs. me
Santa: Yaar aaj to 1 Rs. me 3 amrood mil gye.
Banta: Wo kaise?
Snta: 1 Rs. ka 1 usne dia, 1 mai utha k bhag gya, or 1 usne muje fek ke mara...
by Pak101.com (few years ago!) / 998 views
Similar Jokes
Ustad har roz stuadant se: kaka teri umer wich qaidazam matric kar li c.
Studant tang aa k:sir tuhdi umer wich bhutto phansi v chrh gaya c.
by Sabir shah (few years ago!)
Husband: aadhi rat ko wife se, wife ji aik dam se
marna behtar hai ya, dam ghut ghut ker marna
Wife: Aik dam marna behter hai.
Husband: Acha to phir apni dosri tang bhi mare
oper rakh do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man Crying: Mera hath kat gya
Bahut dard ho raha h
Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gya
Fir bhi chup-chaap betha H..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Pathan Ko Khali Message Aaya, Pathan Ne Usi Mobile Number Par Call Kar Ke Kaha,
Pathan: “Oye Yaara! Tumko Malum Hai? Tumhare Mobile Ki Siyahi Khatam Ho Gayi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandark saath Bus Stop per deekha.
Inspector:Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza ayaaaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.HAHAHAHA
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha
by sana (few years ago!)
Santa was reading Financial Times. . Heading Reads”Microsoft buys yahoo messenger for 8.5 billion”.. He says “O teri, kharida kyun, Download kar leta” :D :D ..LOL
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Muftimal Baniya Newspaper Office Gaya Aur Waha Puchne Laga.
Muftimal: “Mera Chacha Mar Gaya Hai, Isko Chhapne Ke Kya Charges Honge?”
Agent: “50/- Rupaye Ek Akshar Ke”
Muftimal: “Oh Bohat Jyada Hai, Acha Likho – Chacha Guzar Gaye”
Agent: “Sir, Ismein Kam Se Kam 6 Akshar Aane Hi Chahiye”
MuftimalKuch Soch Kar: “Acha Likho, Chacha Guzar Gaye – Maruti For Sale“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar gussey se: ‘Waiter! Chiken biryani me chiken hi nahi hain?’
Waiter: Sahab, gulab jamun mein kaun sa gulab hota hain…?
Sardar: Haan yar sorry…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Interviewer
Asked Candidate:
"How Many Senses Does
A Man Have?"
Candidate Replied:
....
"Five, Sir!!"
Interviewer:
"Sorry Kid, There Is A 6th
Sense Also & That's
Common Sense..
Which You Don't Seem To
Have."
Candidate:
"Sir, There Is 7th Sense
Also..
That's Non-Sense Which
You Are Talking.......
by dracula (few years ago!)