student
Srdar: Math vich fail Q hoya?
Son:
Kadi techer kendi ay 3+5=8
Agle din kendi ay 4+4=8,
fair kendi ay 6+2=8
Sali nu ap confirm nai tay fail manu kr dita….?
by inayat khan (few years ago!) / 963 views
Similar Jokes
Maalik: arey, tune 500 saal puraani ghadi thod dee
hai.
naukar: bach gaya saab, main to samjha yeh nayaa
hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
I Like 3 Things In My Life:
1) Biryani
2) Pepsi
3) YOU…
Reason: Biryani 4 Eating…
Pepsi 4 Drinking…
YOU . . Oye Hoye…
Bartan Kon Dhoye Ga? You.. :-D:-) :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
School mein Master ji ne chote santa se poocha:
Jisme koyi kami nahi usko kya kehte hai.?
aur jawab aayi:
.
.
.
.
.
Kami- na
by Mazhar Khan (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q.
F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Pak101.com (few years ago!)
Psychiatrist: What's your problem?
Patient: I think I'm a chicken.
Psychiatrist: How long has this been going on?
Patient: Ever since I was an egg!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Premi to premika- "Darling mujhe tumhari aankhon me saari duniya dikhai deti hai.."
Peeche se ek budhha bola- "Hamari gaiyya nahi mil rahi.. Dikhe to batai.."
by Pak101.com (few years ago!)
Girl- Nice mobile, where did u buy?
Boy- I won dis in a running race.
Girl- How many people participated?
Boy- MOBILE OWNER, POLICE and ME.
by Pak101.com (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
What is the chemical formula 4 water?
SANTA: HIJKLMNO.
Teacher: wht r u talking abt?
SANTA:Yesterday u said H to O.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Film director ne hiro se kaha - tumko 100 fit ki
uchai se swiming pool me chhalang lagani hai.
Hero- lekin mujhe tairna nahi ata,mai dub jaunga.
Director- chinta wali koi baat nahi hai, pool me pani
nahi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)