The latest slogn of boys
The latest slogn of boys:
Pakistan is our nation
Girls are our Destination
Dating is Our Occupation
Flirting is our Profession
Leave about Education
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1295 views
Similar Jokes
irl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Ladki Road Pe Sharab Pee Rahi Thi, Use Dekh Ek Ladka Bola.
Ladka: “Tum Ladki Hoke Daaru Piti Ho?”
Ladki: “To Kya 2-4 Peg Ke Liye Gender Change Karwa Lu?“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi Ki BV Marr Gai.
Dost Usko Chup Karany K Baad:
"Tuje Kuch Chahiye"?
Admi:
Laptop La De
Dost:
Kiu Khair Hai?
Admi:
Facebook Py Status to "Single" kr dun
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan bhari Bus mai ek Larki se Touch ho raha
tha
Larki: Excuse me Aap Acha nahi kar rahy..
Pathan: Itny Rush me is se acha nahi ho sakta……
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Radhey radhey,kudi fasadey
Hare murari,miley kuvari
Jai hanuman,pat ja meri jaan
Wahe guru da khalsa,ek soni kudi di lalsa.
by A. Sami (few years ago!)
1 Aalu ne Bhindi k number pe I love u ka msg
bheja,
Bhindi ne use phone kar k bura bhala kaha aur boli:
Shut up,
Tum itne mote aur main Slim and Smart..”
Aur aalu ka dil tod diya…
Aalu ko bahut dukh hua or us ne fir itni sabziyan
fasaayi ki Aaj aap khud hi dekh lo,
Aalu-Ghobi,
Aalu-Bengan,
Aalu-Shimla mirch,
Aalu-Palak,
Aalu-Matar,
Aalu-Gajar
Aur Bindhi us din se aaj tak akeli hai..
MORAL:
MAT KAR ITNA GURUR SURAT PAR AYE HASEENA
MAT KAR ITNA GURUR SURAT PAR AYE HASEENA
TERI SURAT PE NAHI HUM TO TERI SADGI PE
MARTE HAIN…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Purany zamaney ki larki Ka Love letter.
40 k akhrot, 80 k badaam.
Pyaray Sajid ko mera Salam.
Asalam-o-alaikum:
kal aap mere peechay atay atay gir kyun gaye thy? PLEASE Aap meri kahtir CYCLE ahista chalaen, Aap kal peelay Shalwar kameez main bohat BUTIFUL lag rahay thay, waisay to pooray Muhallay may Apsa koi nahi.
Dabay me daba dabay me cake,
Mera Sajid lakhon me aik.
Please please meri khatir guttka khana chor dain,
Aj pan k cabin pe phir se milain ge.
Neeli neeli roshni kamray me band hai,
Main kiya karon mujhe Sajid pasand hai
Apki jan Kosar.
K+S
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Customer :
Bhai Kab Se Wait Ker Raha Hoon
Khana Abhi Tak Tayyar Nahi Howa?
Hotel Wala :
Sir Kahana Tu 3 Din Pehlay Se Tayyar Hai Bas Gharam Ho Raha Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh 2 worker:Tumne is saal
Mehnat se kam kia,
Islie 5000 ka Bonus
Cheque de raha Hu,
Agar isi Tara kam karo ge to agle sal ispar sign kardunga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Madam:?Lecture kesa hona chahye???Student:?"AP K DRESS JESA"??Madam:What???Student:?I mean k zaruri chezein cover hojaen or sb ka interest b Qaim rahy.
by Muneeb Alam (few years ago!)