Pathan
Sardar & Pathan were sitting outside a clinic.
Pathan was crying like anything.
So Sardar asked: Why are you crying?
Pathan replied: I came here for blood test
Sardar: So? Are you afraid?
Pathan: No, not that. During the blood test they cut my finger
Hearing this Sardar started crying.
Pathan was astonished and asked Sardar: Why are you crying?
Sardar replied: I have come for my urine test
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1026 views
Similar Jokes
Sardar Ky Ghar& ky Bahir Name Plat Lagi Thi:
Wife: MSC:
Husband :FSC: Kisi Ne Poocha:
Sardar g App Aur Apki Bivi Ne Kis Subjacet Mein
FSC/MSC Kia
Hai? Sardar:Subjacet Da Te Pata Nai Name Plate
Da Matlab Ay:MSC:MotherOf Seven Children Aur
FSC: Father Of Seven Children
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Small boy: Dad can you write in dark??
.
Father: Yes I can do but what do you want me to write?
.
Small boy: You name on my "result card"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik makhi ganje k rar par ja baithi dosri makhi :wah! kia ghar mila hai
pahli makhi:abi to plot khareeda hai
by Sabir shah (few years ago!)
Agr aik teacher tamam subjects akela nai parha sakta hai
to
;->
aik student sare subject kaise parhe
by Sabir shah (few years ago!)
Aik kanjoos k ghar ko aag lag gai wo ghar ko bacha nai saka
pata hai kiun?
;->
kiun k wo pori raat fire-brigade ko miss calen deta raha
by Sabir shah (few years ago!)
Sara: Kya Aapko Pata hai?
Books Saamne Rakh k Bhi na Parhne Wali Beemari Ka kya Naam hai?
Chaudhary: Aahoo!!! Begherati
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Ye Bakra Q Ziba Kia?
Pathan: Manat Mana Tha Wo Poora Ho Gya,
Sardar: Kis Baat Ka?
Pathan: Hmara Murga Gum Hua Tha Wo Aaj Mil Gaya Hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan ko 1 Aadmi Mobile per tang karta tha:
1 din Pathan ne new Sim khareed kar usay msg kya.
Maine woh Number band kar k nai sim le li hai.
Ab tang kar k dikhao Bachoo.
by Abdul Hannan (few years ago!)
RAAZ-Mere Paas 2-2 Mobile He
Camera He Memory Card He
Vodafone Ka Sim He
Tere Pas Kya Hai?
Mai Bola
Mere Mobile Me Balance He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Apki gari (car) ka naam kia hai
Lady: I don't remember it name now but its starts with "T"
.
Sardar: O that's good.. hamari gari tu Petrol se start hoti hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)