Humare naukar ne chandi ka
Patni:Humare naukar ne chandi ka chamcha churaya
Pati:Kaunsa?
Patni:Jo humne parso hotel se churaya tha
by Pak101.com (few years ago!) / 1025 views
Similar Jokes
SANTA 1ST TIME PLANE ME BETHA.. PLANE RUNWAY PER DOR RAHA THA.. SANTA NE PILOT KO THAPPAD MARA OR BOLA.. ABE SALE DEER HO RAHI HAI OR TU BY ROAD JA RAHA HAI....
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.
Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.
Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Apki gari (car) ka naam kia hai
Lady: I don't remember it name now but its starts with "T"
.
Sardar: O that's good.. hamari gari tu Petrol se start hoti hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sharabi DAARU se tang aa gaya
Aur botlain tornay laga
1st tori or bola:
Teri waja se meri nokri chali gai
2nd tori or bola:
... teri waja se mera ghar tabah hua
3rd tori
Teri waja se mujhy BV chor k chali gai
4th uthai to wo bhari hui thi
usay rakh k bola
TU SIDE ME HOJA TERA KOI KASOOR NAHI hai
by Pak101.com (few years ago!)
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho
Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort
larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm
kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A husband and wife were involved in a petty
argument, both of them unwilling to admit they
might be in error.
"I'll admit I'm wrong," the wife told her husband
in a conciliatory attempt, "if you'll admit I'm
right."
He agreed and, like a gentleman, insisted she go
first.
"I'm wrong," she said.
With a twinkle in his eye, he responded, "You're
right!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ravan dance club me jata hai. Uski entry baki sab se 10 guna jayada thi. Bolo kiyun?
Kiyun ki entry fees thi: Per-Head Rs 500/-
by Pak101.com (few years ago!)
5 Sardar owr 1 Pathan Helicopter ki rassi se Latky howe thay
.
Pilot ne kaha ke Load zayada hai eslie 1 Fard ko koodna hoga
.
Pathan yai sun kar bola: yai qurbani mai de daita hon
.
Ye sun kar sary sardar taliyan bajany lagy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aaj main ne 25 logon ko bewaqoof banaya.
Pata he kasay?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Bilkul aisay.
Ab 26 ho gay.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl. So,I Dont Know Whether I Am Uncle Or Aunty.
by Pak101.com (few years ago!)