Side B Gaa Raha Hu

2 Sardar ped pe baith kar gana ga rahe the,

achanak ek ulta latak ke gane laga,
dusre ne pucha, "ulta latak ke kyon gaa rahe ho."

pehla bola,"are bewkoof, side B gaa raha ho.

by Pak101.com (few years ago!) / 1024 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

THIS IS A CLASSIC

THIS IS A CLASSIC ::
Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :
“Yaha thukna mana hai”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Me naya FM Radio laya hun

Banta: Me naya FM Radio laya hun ye chalata bahut achha hai
Santa: Abe ghonchu, mujhe bewakoof mat bana, ye chalega kaise iske to panv hi nahi hai


by Pak101.com (few years ago!)
Kar Sakta Hai Koi Aisa Kaam

Ek Baar Santa Circus Dekhne Jata Hai.

Toh Circus Mein Ladki Ne Sher Ko Kiss Kiya.

Ring Mastar: “Aap Mein Se Koi Yeh Kaam Kar Sakta Hai?”

Santa: “Main Aata Hoon Na Par Pehle Iss Sher Ko Peeche Karo“

by Pak101.com (few years ago!)
You're beautiful

There was a lawyer and he was just waking up from anesthesia after surgery, and his wife was sitting by his side. His eyes fluttered open and he said, “You're beautiful!” and then he fell asleep again. His wife had never heard him say that so she stayed by his side. A couple minutes later his eyes fluttered open and he said “You're cute!” Well, the wife was dissapointed because instead of “beautiful” it was “cute.” She said “What happened to ‘beautiful’? His reply was “The drugs are wearing off!”

by Pak101.com (few years ago!)
kam wali nokrani“SHANTI” ko bulao

Sardar jii: kam wali nokrani“SHANTI” ko bulao

BV: kyu?

Sardar jii: doctor ne bola hy kraat ko dawa khao aurShanti k sath so jao

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boss during an Interview

Boss during an Interview

Boss: There are two main rules for our company to select you.

Applicant: What is it Sir?

Boss: Our second rule is Cleanliness, did you wipe your feet on the mat near the door before coming in?

Applicant: "Yes Sir"

.
.
Boss: Our first rule is trustworthiness and for your kind information there is no mat near d door!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Girls ek dusre ko gift deti hai..

Girls ek dusre ko gift deti hai...

perfume.
earring.
suits.
flowers.
chocolates.

Aur boys.?
.

.
Ye le LADKI ka number...
Bas mera naam nhi aana chahiye!

by Pak101.com (few years ago!)
Bacha Apni Dadi Se

Bacha Apni Dadi Se: Kya hum humesha 5 hi rahenge na?

Aap/papa/mom/behan aur mai.

Dadi: Nahi jab tumhari shaadi hojaye gi to hum 6 ho jayenge.

Bacha: Phir Behan ki Shaadi hogi to hum phir 5 ho jayenge na.

Dadi Pyaar se: Nahi jab tumhara Beta ho jayega to hum phir 6 hojayege.

Bacha: Phir jab tum marr jao gi to hum phir 5 hojayege

Dadi:haram khor soja chup kr k..

by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend Romantic mood me,

Girlfriend Romantic mood me, Aaj ghar mai koi nahi hai, Aajao
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boyfriend :- Tu mere ghar aaja pagli, mere ghar sab log hai
Tera dil laga rahega :P

Moral :- Har ladka kamina nahi hota, Koi sharif bhi hota hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Police

Sardar Police-Station Aya R Bola:
Mujhe Arest Krlo
Mene Apni BV K Sr Pe Dnda Mara Hy,

Police:
Wo Mar Gai Kia?

Sardar:
Nhi Wo To Bach Gai,
Hun Meri Khair Nai.:

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

One friday night

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook