begum wife
Two married friends Rahul and Rohan talking on the topic of the married woman,
Rahul: Wife ko begum kyun kehte hai?
Rohan: Kyuki shaadi ke baad uske saare gum husband ke hisse mein chale jaate hai aur wife begum ho jaati hai…
by khalid hussain (few years ago!) / 997 views
Similar Jokes
Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu
Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua,
Muje Afsos Hai….
Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le
Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe
Relaionship Status Update Karna Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan School Me 1 Black oR 1 White Shoes Pehan Aya
Sir:
Ghar Wapas Jao oR Chang Kar K Aao
Pathan:
Koi Faida Nai Sir Ghar Pe B 1 Kala oR 1 Safaid Hi Para Hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife: Sunoji, doctor ne muze aek mahine ke liye aaram karne ke liye kisi hill station pe jane ko kaha hai, ab hum kaha jayenge ?
Husband: Dusre doctor ke paas.......
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Shouting 2 His GF :
U Said V Will Do Register
Marriage And Cheated Me
I Was Waiting 4 U
Yesterday Whole Day
In The Post Office
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ticket Seller Apne Boss Se: “Boss, Koi Bhi Ra-1 Movie Ki Ticket Nahi Le Raha, Hum To Barbad Ho Jayenge”
Boss Kuch Sochte Hue: “Hmmm, Ek Kam Kar Free Ki Tickets Baant Jab Vo Ander Guss Jaye To Sare Darwaje Band Karke Exit Ticket 500 Rs Ki Bech“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: "A beautiful girl is walking on the road." Isko Sindhi mein translet karo..
Boy: Hatitt.. Wah jee chhori aa..
by Pak101.com (few years ago!)
Memon K Ghar Se Choontiyan Ja Rahen Thin…
Memon: Kahan Ja Rahi Ho ? Choonti:
Bhai Bhooka Marnay Se To Behtar Hai Hijrat Kar Jaeyn…
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Parveen Shakir k is misre
ki Tashreeh karo..
“Wo jahan b gya lota to mere
pas aya”
Sardar:
“jitthay Di Khoti Otthay Aan
khaloti….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
AMERICAN : Ye building kitne din mai bani hai?
PATHAN : 1 maah main,
...
AMERICAN : Ye hmare mulk main to 2 weeks main ban jati hai,
...
Thora agay jane k baad phir Poucha : Ye building kitny din main bani hai?
PATHAN : Sirf 2 weeks main,
AMERICAN : Hmare mulk main to 3 days main ban jati hai,
Habib bank plaza k pas sey guzrey to AMERICAN ne poucha : Ye building kitney din main bani hai.?
PATHAN :
Pata nhi Subha to nhi thi :)
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend Ek Aisi Cheez Hai…
.
.
.
.
.
.
Jiss K Samne
Chipkali, Aur Cockroach Se
Darne Wali Ladki Bhi.
Sherni Ban K Ghumti Hai..:P
by Mohammad Ali (few years ago!)