Memon K Ghar Se Choontiyan

Memon K Ghar Se Choontiyan Ja Rahen Thin…

Memon: Kahan Ja Rahi Ho ? Choonti:

Bhai Bhooka Marnay Se To Behtar Hai Hijrat Kar Jaeyn…

by Pak101.com (few years ago!) / 1016 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dil dewana kehta hai

Mausam ye haseen kehta hai pyar krle.
Dil diwana kehta hai ikrar karle.
chahat kehti hai izhar krle.
par mummy khti hai pehle
.
.
.

Graduation to pass karle

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa: pappa agar main exam

Santa: pappa agar main exam pass karunga to kya doge?

Pappa: ek cycle dilaadoonga
Santa: agar fail hua to?

Pappa: 10 cycle dilaaunga
Santa: woh kyu?

Pappa: padhaai bandh karke cycle shop khol lo

by Pak101.com (few years ago!)
Student

Father to Son: Sath walon ki larki ko dekh lo,
wo exam mai "First" ayi hai, owr tum..
.
Son: Usi ko tu dekhta tha,
tabhi tu "Supply" ayi hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
mqm jelsa

Wife to Husband: Aap aaj khana paka rahe hain ya nahi?

Husband: Nahi na khana pakaon ga na kapre dhoun ga na safai karon ga.

Wife: Ok main MQM office main Phone ker ke bol deti hun, ke main jalsay main nahi aa rahi wo waja pochain ge to bata don gi

Husband: Aray nahi begum main to mazaq kar raha tha tum jao

by tanveer hussain (few years ago!)
Bilu MC ki hotal me

Bilu MC ki hotal me- are bhai kab se wait kar raha hu,
Khana abhi tak nahi aaya?

Mc – sar khana to char din se bana rakha hai bas garam ho raha hai!!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Sasural Gaya

Santa Sasural Gaya
Uski sasu ne use 7 din tk subeh-sham Palak ka sag khilya
8ve din pucha kya khaoge
Santa- khet dikha do khud hi char Aunga.

by Pak101.com (few years ago!)
boy t girl

GIRL TO BOY :jab tum log girls koI LOVE YOU kehte ho to un ka haath Kyu pakad lete ho BOY: bas apni hifaazat ke liye kahi thapar na mar de..

by haleema sadia (few years ago!)
A man asked sardar

A man asked sardar how was ur english paper

sardar replied it was fine but i forgot third form of think so i thought and thought and i finally wrote thunk

by Nilesh Kumar (few years ago!)
Dad trolling

"Dad I'm hungry."

"Nice to meet you hungry!"
"Dad I'm serious."

"I thought you were hungry?"

"Are you kidding?"

"No, I'm Dad."

by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Meri Prem kahani

Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha

Wah Wah

Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha

Izhar-e-Mohabat Sms se kiya tha,

Jo un ki Shaadi tak bhi Pending tha….!

Wah Wah

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook