Memon K Ghar Se Choontiyan
Memon K Ghar Se Choontiyan Ja Rahen Thin…
Memon: Kahan Ja Rahi Ho ? Choonti:
Bhai Bhooka Marnay Se To Behtar Hai Hijrat Kar Jaeyn…
by Pak101.com (few years ago!) / 1016 views
Similar Jokes
Mausam ye haseen kehta hai pyar krle.
Dil diwana kehta hai ikrar karle.
chahat kehti hai izhar krle.
par mummy khti hai pehle
.
.
.
Graduation to pass karle
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa: pappa agar main exam pass karunga to kya doge?
Pappa: ek cycle dilaadoonga
Santa: agar fail hua to?
Pappa: 10 cycle dilaaunga
Santa: woh kyu?
Pappa: padhaai bandh karke cycle shop khol lo
by Pak101.com (few years ago!)
Father to Son: Sath walon ki larki ko dekh lo,
wo exam mai "First" ayi hai, owr tum..
.
Son: Usi ko tu dekhta tha,
tabhi tu "Supply" ayi hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife to Husband: Aap aaj khana paka rahe hain ya nahi?
Husband: Nahi na khana pakaon ga na kapre dhoun ga na safai karon ga.
Wife: Ok main MQM office main Phone ker ke bol deti hun, ke main jalsay main nahi aa rahi wo waja pochain ge to bata don gi
Husband: Aray nahi begum main to mazaq kar raha tha tum jao
by tanveer hussain (few years ago!)
Bilu MC ki hotal me- are bhai kab se wait kar raha hu,
Khana abhi tak nahi aaya?
Mc – sar khana to char din se bana rakha hai bas garam ho raha hai!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Sasural Gaya
Uski sasu ne use 7 din tk subeh-sham Palak ka sag khilya
8ve din pucha kya khaoge
Santa- khet dikha do khud hi char Aunga.
by Pak101.com (few years ago!)
GIRL TO BOY :jab tum log girls koI LOVE YOU kehte ho to un ka haath Kyu pakad lete ho BOY: bas apni hifaazat ke liye kahi thapar na mar de..
by haleema sadia (few years ago!)
A man asked sardar how was ur english paper
sardar replied it was fine but i forgot third form of think so i thought and thought and i finally wrote thunk
by Nilesh Kumar (few years ago!)
"Dad I'm hungry."
"Nice to meet you hungry!"
"Dad I'm serious."
"I thought you were hungry?"
"Are you kidding?"
"No, I'm Dad."
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha
Wah Wah
Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha
Izhar-e-Mohabat Sms se kiya tha,
Jo un ki Shaadi tak bhi Pending tha….!
Wah Wah
by Mazhar Khan (few years ago!)