A phatan joined
A phatan joined Army & was given a Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga.
by Pak101.com (few years ago!) / 957 views
Similar Jokes
Sehwag ko MAYUR pehnao,
Sachin ko PEPSI pilao,
Dhoni ko BRYLCREEM lagwao,
Ganguly ko Chavnpras khilao,
Dravid mein CASTROL bharwao,
yuvraj ko MALAI MARKE LASSI pilao
Lekin in Models ko cricket mat khilao…
by Pak101.com (few years ago!)
1 gadda ro ro k dua kar raha tha k mujhe parhna likhna aa jae
wo lamha qaboliyat ka tha ;-
us ki dua qabool howi
aur
ab masha Allah wo ye parh raha hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Girl Fasi Laga Rahi Thi
GOLU Ne Window Se Dekha, Socho GOLU Kya Bola
Hoga?
Sirf Latkne Se Height Nhi Badhegi Mumy Ko Bolo
COMPLAN Pilaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
taSan.. yeah bacha tumhara kia lagta hai
Golu..: yeah mera door ka bhai hai
Molu ..: door ka mein samjha nahin
Golu..: iss k orr mere beech 8 behan bhai orr
hai :P: P: P:P :P :P :P :P :P :P :P...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan (Nurse se): Kia Doctor sahib ne abhi tak neend ki goli nahi bhaiji?
Nurse: Nahii
.
Pathan: Usay kaho jaldi karo, mujhe neend arahi hai, mai goliyon ke lie owr nahi jaag sakta
by Mazhar Khan (few years ago!)
Doctor: You're in good health. You'll live to be
eighty.
Patient: But, doctor, I am 80 right now.
Doctor: See, what did I tell you.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he
Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q. F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Pak101.com (few years ago!)
Santa propose a girl..
Girl replied-
Thapad marungi...
Santa replied-
Thapad maregi toh mukka bhi khayagi.....
by Pak101.com (few years ago!)
boss:pichle 6 mahino mein tumne kitni chhutiya li
hai.kabhi bimari,to kabhi honeymoon,bacheki
bimari.ab kya hai?
karamchari:kal meri shaadi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband to a newly wedded wife!
I could go to the end of the world for you
Wife: Thanks! but promise me
you will stay there for the rest of your life.
by Pak101.com (few years ago!)