Queen Elizabeth & Pathan

Queen Elizabeth & Pathan were havng candle light dinner.
Queen says-
Pass d wine u divine!
"Pathan thinks-"how poetic"!
Pathan says-"pass d roti u moti":D

by Hina Tariq (few years ago!) / 978 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

SARDAR JI SAW SOME BOYS

SARDAR JI SAW SOME BOYS RUNNING IN THE STREET HE ASKS ONE MAN THAT WHATS GOING ON

MAN:RACE IS GOING ON BETWEEN THESE BOYS

SARDAR:WHAT THEY WILL GET FROM THIS RACE

MAN:THE WINNER WILL GET THE PRICE

SARDAR:THEN WHY OTHER BOYS ARE RUNNING

by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi bkrian chra rha tha

Ek admi bkrian chra rha tha
Sardar:
vey bkrian kithe le chlla en?
Admi:
inhen school chorne ja rha hun
Sardar:
Menu pagal smjhia e?
Aj te atwar a.
Happy sunday!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ankhein theek hogayeen


Larki nahane gai kapre utare darwaza

baja boli=KON? Jawab aya=POSTMAN kapre

pehen k letter liya phir nahane gai kapre

utare darwaza baja boli=KON? Jawab aya=DHOBI

kapre pehen k dhobi se hisab kiya phir nahane

gai kapre utare darwaza baja phir boli=KON?

Jawab aya=PAPPU(parosan ka beta hay.ANDHA hay)

larki ne socha kya farq parta hay kapre nahi

pehenti aise he chali gai darwaza khola PAPPU

ne mithai di boli=kis khushi me PAPPU=meri

Ankhein theek hogayeen.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bv Ko 2 Minut Mai Thek Karne Ka Tarika

Bv Ko 2 Minut Mai Thek Karne Ka Tarika.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AGar Apko Pata Hai To Batao Warna Es Parcham Ke Saye Taly Ham 1 Ha

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Mujhe aaj tumhari

Santa: Mujhe aaj tumhari ungliyan katani paregi,

Wife: Kyu?

Santa: Pappu kah raha tha Lady Finger ki sabji khani hai.

by Pak101.com (few years ago!)
A Saloon In Punjab!

Santa Invested 2 Lakhs
In A Business And Suffered Huge Losses

Do U Know What The Business Was?
He Opened A Saloon In Punjab!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa tapasya karta hai

Santa tapasya karta hai

Bhagwan: var mango vats
Santa: Ye kya kiya aapne, me to vadhu ke liye tapsya kar raha tha

by Pak101.com (few years ago!)
Yahi mashoor hai

Ek duhle ne shadi k time apni saas se pocha:ap k shehar me intertaniment ki lye kia cheez mashhoor hai?
Saas:yahi jis se teri shadi ho rahi hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Doctor Bhi Mujh Se Yahi Sawal Karey

Khatoon Ne Apney Shohar Par Roob Jamaney Ke Lie
Cake Bana Kar Os Ke Saamne Pesh Kia

Shohar Ne Aik Tukrra Lia Aur Biwi Se Phoocha:
Kia Ye Tum Ne Khod Banaia Hay

Biwi:
Haa Q

Husband:
Bohut Khoob Tum Ne Is Cake May Kia Kia Daala Hay

Wife: Bohut Si Cheezey Lekin Tum Ye Kio Phoch Rahey Ho

Wife: Is Lie Ke Shayed
Doctor Bhi Mujh Se Yahi Sawal Karey

by Pak101.com (few years ago!)
love :p.

*Love b4 Marriage*
Janu...tum nahe to mei nahe,
mei nahe to tum nahe...

*Love after Marriage*
"baghairta"...Aj tu nahe ya me nahe

by @irha@ (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook