Queen Elizabeth & Pathan
Queen Elizabeth & Pathan were havng candle light dinner.
Queen says-
Pass d wine u divine!
"Pathan thinks-"how poetic"!
Pathan says-"pass d roti u moti":D
by Hina Tariq (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
SARDAR JI SAW SOME BOYS RUNNING IN THE STREET HE ASKS ONE MAN THAT WHATS GOING ON
MAN:RACE IS GOING ON BETWEEN THESE BOYS
SARDAR:WHAT THEY WILL GET FROM THIS RACE
MAN:THE WINNER WILL GET THE PRICE
SARDAR:THEN WHY OTHER BOYS ARE RUNNING
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi bkrian chra rha tha
Sardar:
vey bkrian kithe le chlla en?
Admi:
inhen school chorne ja rha hun
Sardar:
Menu pagal smjhia e?
Aj te atwar a.
Happy sunday!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki nahane gai kapre utare darwaza
baja boli=KON? Jawab aya=POSTMAN kapre
pehen k letter liya phir nahane gai kapre
utare darwaza baja boli=KON? Jawab aya=DHOBI
kapre pehen k dhobi se hisab kiya phir nahane
gai kapre utare darwaza baja phir boli=KON?
Jawab aya=PAPPU(parosan ka beta hay.ANDHA hay)
larki ne socha kya farq parta hay kapre nahi
pehenti aise he chali gai darwaza khola PAPPU
ne mithai di boli=kis khushi me PAPPU=meri
Ankhein theek hogayeen.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bv Ko 2 Minut Mai Thek Karne Ka Tarika.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AGar Apko Pata Hai To Batao Warna Es Parcham Ke Saye Taly Ham 1 Ha
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Mujhe aaj tumhari ungliyan katani paregi,
Wife: Kyu?
Santa: Pappu kah raha tha Lady Finger ki sabji khani hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Invested 2 Lakhs
In A Business And Suffered Huge Losses
Do U Know What The Business Was?
He Opened A Saloon In Punjab!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa tapasya karta hai
Bhagwan: var mango vats
Santa: Ye kya kiya aapne, me to vadhu ke liye tapsya kar raha tha
by Pak101.com (few years ago!)
Ek duhle ne shadi k time apni saas se pocha:ap k shehar me intertaniment ki lye kia cheez mashhoor hai?
Saas:yahi jis se teri shadi ho rahi hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Khatoon Ne Apney Shohar Par Roob Jamaney Ke Lie
Cake Bana Kar Os Ke Saamne Pesh Kia
Shohar Ne Aik Tukrra Lia Aur Biwi Se Phoocha:
Kia Ye Tum Ne Khod Banaia Hay
Biwi:
Haa Q
Husband:
Bohut Khoob Tum Ne Is Cake May Kia Kia Daala Hay
Wife: Bohut Si Cheezey Lekin Tum Ye Kio Phoch Rahey Ho
Wife: Is Lie Ke Shayed
Doctor Bhi Mujh Se Yahi Sawal Karey
by Pak101.com (few years ago!)
*Love b4 Marriage*
Janu...tum nahe to mei nahe,
mei nahe to tum nahe...
*Love after Marriage*
"baghairta"...Aj tu nahe ya me nahe
by @irha@ (few years ago!)