4 Pathan train k piche bhag rahe thay,
4 Pathan train k piche bhag rahe thay,
2 charh gaey
To train men logon ne kaha
WELDONE
Pathan: khaak well done?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 973 views
Similar Jokes
Pati: aaj sunday hai aur aish karna. movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.
Patni: teen kyu?
Pati: tumhe aur tumhaare maata pitaa ke liye
by Pak101.com (few years ago!)
Us ne milnay ki bi ajeeb sharat rakhi hai
faraz
cycle pe aana wo bi bagair seat k.
by Sabir shah (few years ago!)
Manager: Sorry, but I can't give u a job. I don't have any more work.
Santa: That's all right, sir. In fact I'm just the right person in this case. You see, I won't ask you to give me work anyway!!
by Pak101.com (few years ago!)
Amrica ne chor pakne wali masheen banai.jis ne 30 min me amrica se 10 chor india se 40 afganistan se 60 aur pakisatan me 10 min me khud chori ho gai
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher : Tum kahan paida huway?
Pathan : Khyber PakhtoonKhuwaa me.
Teacher : Is k spelling batao?
Pathan : Zara thehro! Hum ko lagta hai k hum
.
.
.
.
DADU me paida huwa tha....:-0
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ik Gujarati Babu ke 2 kids the: Raju aur Sanju.
Raju: Papa, Sanju apko gadhe ke barabar bhi nahi samjhta.
Sanju: Nahi papa, yeh jhooth bol raha hai, mein to samjhta hoon ji.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 Ghante say utility store
pr Cheeni Ki Line Men Phansa Raha.. . .
Jb Baari i To Dobara Peeche
Ja K Line Men Lg Gaya r Bola: . . . . . . . . .
“Ye Hukumat 50 Saal Aur Rahe,
Yaara DiL Khush Ho Gaya…!!!
. . . Jis Ko Samajh i Wo Fwd
Kren-Baqi Pathan K Aagay Kharray
Ho K Cheeni Lein kahin khatm na ho jae
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Nikah K bad.
Admi:Fees?
Molvi:bv ki khubsurti K mutabiq de do!
Admi ne10 rupay de diye
Achanak hawa se Larki ka ghonghat uth gya
Molvi:Baqaya to Le Lo bhai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
wakeel: my lord kanoon ki kitaab ke saffha number 15 ke mutabiq mere muakkal ko ba izzat-bari kia jaye.
JUDGE: kitaab paish ki jaye
(kitab pesh ki gaye)
judge ne saffa khola to us mei 5000, 5000 k do note thay..
JUDGE: is tarah k do saboot aur pesh kiye jayein
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Bar Santa USA Gaya
Waha Church me Gaya to Achank Waha aawaz i TANN
Ittefaq se Lyt b Chali Gayi
Santa Dar kar Bola
Oye Bhago Undertaker aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)