Dada and Dadi
Dada or dadi ne,apni jawani ke dino ko phir se yad kar ke manane ka socha,
.
unho ney faisla kia ke hum phir drya kinare milangay,
.
dada suba jaldi uth kar tyar ho ke, gulab le kar drya kinare pohncha, boht dair ho gayi dadi nahi ayi,wo ghusse me ghar aya, or phool phainkty howe bola, tum ayi kion nhi?
.
Dadi sharmaty howe boli:
.
Ammi ne jane nai diya
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
Judge:tum ne aik raat me 5 chorian kaise ki hain.?
Mulzim:bus judge sahab me bachpan se hi mehnti hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan was asked, what is a adult
sms joke? Reply came any sms joke
which is at least eighteen years old.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
1 Kanjoos 14th floor se neeche gira
Girte waqt usne apni ghar ki khirki me apni wife ko
roti pakate hue dekha, to chilla k bola
MERI ROTI NAHI PAKANA!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baby paida hotey hi cheekha,
Mujhey kuch Nazur nehi a raha, Main andha hoon....
Nurse: stupid, light nehi hai!
Bacha! oh tuwandi pehn nu, Ay Pakistan te nei ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Subha-Subha Sair Karte Hue Jungle Ki Taraf Ja Pahuncha,
Wahaa Usne Ek Saamp Ko Ped Par Latka Hua Dekha, Aur Hass Ke Samp Se Bola.
Santa: “Oye, Sirf Latakne Se Height Nahi Badegi, Mummy Ko Bolo Complan Pilaye“
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER:Kal schol q nai aye tm
STuDeT:Mujeh bird flu ho gya tha
TCHR:ye to parindo ki bimari hy?
STDNT:ap ne mujhy insan chora hi kb hai
roz murga bna deti hAin
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Laughing behind Pathan at ATM Machine,
Ha ha I have seen your password,
Pathan: What is it?
Sardar: It is 4 stars (* * * *)
Pathan: Ha haa ha! You are wrong, it`s 2710.....
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Autowaala: sorry sir, meter daalna bhool gaya.
santa: problem nahi hai. main bhi apna purse bhool aaya. chodo
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Aate Jaate Apne Ghar Ke Paas Bethe Bikhari Ko Hamesha Beekh Deke Jaya Karta Tha
Ek Din Bhikhari Ne Aadmi Se Puchha: “Saab, Pehle Aap 10 Rupaye Dete The, Phir 5, Ab 1 Kyun?”
Admi: “Pehle Main Kuwara Tha, Fir Shadi Ki, Ab Bache Hai”
Bhikhari: “Wah Matlab Mere Paison Se Ayashi Ho Rahi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Tum kahan paida huway?
Pathan : Khyber PakhtoonKhuwaa me.
Teacher : Is k spelling batao?
Pathan : Zara thehro! Hum ko lagta hai k hum
.
.
.
.
DADU me paida huwa tha....:-0
by @irha@ (few years ago!)