Kanton Bhari Safar

Kanton bhare raaste per kon ap ka sath dega..
Mummy/Papa: No
Husband/Wife: No
Brother/Sister: No
Ap Ka Lover/Friend: No
Sirf aur Sirf Aapki
.
.
.
.
CHAPPAL

by Pak101.com (few years ago!) / 983 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Texi Wala-Sir Sorry

Texi Wala-Sir Sorry

Mai Meter Chalu Karna Bhul Gaya Tha Ab Kitna Bhada Lu?

GOLU-Oye Praji Koi Gal Nhi
Maii B Apna Batva Bhul Gaya Hu

by Pak101.com (few years ago!)
Math Teacher to Boy-

Math Teacher to Boy-
Jayda Awaaz Mat kr
Warna 2 Bar Diffrentiate krke 1 bar Integrate kr dunga

Boy- Sir Maine b "e" Ki Power x hu Jo karna kar lo

by Pak101.com (few years ago!)
oh zalim-e-kanjus

Na hoga koi kanjus tum sa zamane mein,
ek umar guzar gayi tumko samjhane mein
kabhi ek sms hi kar de oh zalim-e-kanjus,
kyu laga rehta hai ek rupee bachane mein

by Abdul Hannan (few years ago!)
Interview main Sardar se pocha gaya

Interview main Sardar se pocha gaya: ek African lady jo kano se kuch nahi sun sakti ho usay kia kahain ge?

Sardar: Black Behrry

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Surprise

Nurse :
Mubarak Ho ! Sardarji..
Aap Papa Ban Gaye”

Sardarji :
Meri Wife Ko Nahi Bolna..
Main Usey SURPRISE Doonga..!

by Pak101.com (few years ago!)
Aik Dr, Sheikh k pechy bhag raha

Aik Dr, Sheikh k pechy bhag raha tha logun ny

pocha kia hoa. Dr ye Kanjoos 3 bar Brain k operation k

liy aya ha N tind kra k bhag jata hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
How can a Sardar Kill a Lion ?

How can a Sardar Kill a Lion ?
Sardarji thinks N thinks hard
&
comes to a conclusion:
I’ll drink poison n let lion eat me.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
SARDAR k betay ki baraat thi

SARDAR k betay ki baraat thi
Sardar 250 afraad le k pohncha,

Larki ka baap: Tum ne tou kha tha k 50 bandey honge?

Sardar: bande 50 e ne, baqi saarey chawal ney.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sir Ye bandooq hai.

Sipahi santa: Sir Ye bandooq hai.

Officer: Ye bandooq nhi tumhari izzat or shan hai, tumhari maa hai maa.

Then Officer to a sipahi banta Singh: Tumhare hath me ye kya hai?

Banta: Sir, Ye santa ki maa hai or hamari aunty hai..!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek kunwein mein kutta gir gaya

Ek kunwein mein kutta gir gaya

Kuch log kunwe ko pak karne k liye Molvi k pas gaye

Molvi ny kaha k 200 baalti pani nikalo pak ho jaiega,

Magr kuch din bad pani se smell aane lagi log dusre molvi k pas gaye usne 400 baalti nikalne ko kaha

Magr same result

Phir log teesre Molvi k pass gaye usne kaha pehle kutta to nikalo Jahilo!

Moral:

Dear Pakistaniyo humein B pehle "KUTTA" nikalna hoga! Phir pakistan say pani niklay ga...

Smjh to gaye ho gy ap

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

“Lipton di cha hai?”

Santa chawal kha rha tha

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

Bad Temper Problem

If Hollywood Movies Were Mad..

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook