Kanton Bhari Safar
Kanton bhare raaste per kon ap ka sath dega..
Mummy/Papa: No
Husband/Wife: No
Brother/Sister: No
Ap Ka Lover/Friend: No
Sirf aur Sirf Aapki
.
.
.
.
CHAPPAL
by Pak101.com (few years ago!) / 983 views
Similar Jokes
Texi Wala-Sir Sorry
Mai Meter Chalu Karna Bhul Gaya Tha Ab Kitna Bhada Lu?
GOLU-Oye Praji Koi Gal Nhi
Maii B Apna Batva Bhul Gaya Hu
by Pak101.com (few years ago!)
Math Teacher to Boy-
Jayda Awaaz Mat kr
Warna 2 Bar Diffrentiate krke 1 bar Integrate kr dunga
Boy- Sir Maine b "e" Ki Power x hu Jo karna kar lo
by Pak101.com (few years ago!)
Na hoga koi kanjus tum sa zamane mein,
ek umar guzar gayi tumko samjhane mein
kabhi ek sms hi kar de oh zalim-e-kanjus,
kyu laga rehta hai ek rupee bachane mein
by Abdul Hannan (few years ago!)
Interview main Sardar se pocha gaya: ek African lady jo kano se kuch nahi sun sakti ho usay kia kahain ge?
Sardar: Black Behrry
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Nurse :
Mubarak Ho ! Sardarji..
Aap Papa Ban Gaye”
Sardarji :
Meri Wife Ko Nahi Bolna..
Main Usey SURPRISE Doonga..!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Dr, Sheikh k pechy bhag raha tha logun ny
pocha kia hoa. Dr ye Kanjoos 3 bar Brain k operation k
liy aya ha N tind kra k bhag jata hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
How can a Sardar Kill a Lion ?
Sardarji thinks N thinks hard
&
comes to a conclusion:
I’ll drink poison n let lion eat me.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SARDAR k betay ki baraat thi
Sardar 250 afraad le k pohncha,
Larki ka baap: Tum ne tou kha tha k 50 bandey honge?
Sardar: bande 50 e ne, baqi saarey chawal ney.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sipahi santa: Sir Ye bandooq hai.
Officer: Ye bandooq nhi tumhari izzat or shan hai, tumhari maa hai maa.
Then Officer to a sipahi banta Singh: Tumhare hath me ye kya hai?
Banta: Sir, Ye santa ki maa hai or hamari aunty hai..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek kunwein mein kutta gir gaya
Kuch log kunwe ko pak karne k liye Molvi k pas gaye
Molvi ny kaha k 200 baalti pani nikalo pak ho jaiega,
Magr kuch din bad pani se smell aane lagi log dusre molvi k pas gaye usne 400 baalti nikalne ko kaha
Magr same result
Phir log teesre Molvi k pass gaye usne kaha pehle kutta to nikalo Jahilo!
Moral:
Dear Pakistaniyo humein B pehle "KUTTA" nikalna hoga! Phir pakistan say pani niklay ga...
Smjh to gaye ho gy ap
by Pak101.com (few years ago!)