My Mobile No Has Changed
Santa Bought A New Mobile
He Send Msg To Every 1 From His Cell:
My Mobile No Has Changed
Earlier It Was Nokia 1110
Now It Is Nokia 6600
by Pak101.com (few years ago!) / 1001 views
Similar Jokes
Girlfriend: And are you sure you love me and no one else?
Boyfriend: Dead Sure! I checked the whole list again yesterday
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar NARADJI ne kuch aisa dekha ki vo Behosh ho gaye
.
Taaqat paane ke liye..
.
.
.
.
HANUMANJI "Rajanikanth chalisa" padh rahe the..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Halwai Se,
Tum Kitne Saal Se Jalebi Bna Rhy Ho!
Halwai: Bare Fakhar Se
30 Saal Se,
Pathan: Lakh Di Lanat E
Tere Kolon Aj Tak Jalebi Sidhi Nai Bani..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy:Yar larkion ko “I love you” kehnay ki sub se achi jaga kon si hai? 2 boy:Mazaar 1Boy:woh kion? 2boy:kion k wahan unke paon mein chappal nahin hoti.
by Pak101.com (few years ago!)
A SAD LOV STORY
1 student ko apni clasfelw se payr ho gya.Us ne usy prpose kiya lekin larki ne inkar kr diya 0r teacher ko cmplain kar di.teacher ne danta 0r 1 week k liye class se nikal diya.jab larka 1 week baad wapis class main gaya tu larki ko us se lov ho gaya.larki ne us ki kitab pe likha”i m sorry & i lov u too.” larky ne koi respnc na diya..isi tarah 4 saal guzar gay..
Moral:STUDENT KBI KITAB HI NAI KH0LTAY:-
by Mazhar Khan (few years ago!)
Hamare Pyare Pandit Ji library me 2-3 ghante book pad ke bole: SO BORING. Itne saare characters, par koi story nahi.
Librarian: Pandit ji, yeh to telephone directory hai !!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:janu hmary pyar k bare me kisi ko mat batana.
Girl:teri behan ko ko zaroor btaon kameeni kehti thi koi kutta hoga jo tujhe pyar karega.
by Sabir shah (few years ago!)
1 Pakistani dosre se: Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???
2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na...
1st: Phir tau hum jang haar jain gay.
2nd: Woh kese???
1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau???
by Mazhar Khan (few years ago!)
Miss:agr apna character acha karna ho to apni har teacher ko maan samjho
student:lakin miss is se to hamare abu ka character kharab ho jae ga
by Sabir shah (few years ago!)
Son : abbu g mein ne suna ha k maa baap ko dekhne se sawab milta ha.
Father: jis tarah tu chup chup k dekhta ha kaminay us tarah dekhney se gunah milta ha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)