Freak people out
When I die, I want my friends to keep updating my status to freak people out
by Muhammad Zeeshan (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
Classic Insult!!
.
.
Mere pass Facebook hai,
BBM Hai, Twitter hai,
WhatsApp hai
.
.
.
tumhare pas kya hai..? .
.
Smart ans: Mere paas
“Aur bhi kaam hain”.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Height of Technical Thinking!
A Software Engineer Falling From The Roof Of A Building
And Shouting
F1 F1 F1, Instead Of Help, Help
by Pak101.com (few years ago!)
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki
century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo
tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey
gey...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy Apni Girlfriend Se:-
Yu Mat Kheench Tu Mujhe Apni Taraf Sanam..
.
.
Branded T-Shirt hai..
Phat Gayi to Bahut Pitegi, Maa kasam..!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa : yaar Biwi ki aadi tedi bate sun sunke mera man aisa karta he, ke use chhat se niche fenk duu :(
par me aisa nahi kar sakta :(
banta : kyo bhai ?? wo jyada hi moti he kya???
Santa : Nahi yaar , Sochta hu ki Agar wo chudeil bach gayi to mera kya hoga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pagal Dentist Se:
Kia Dard K Baghair Daant Nikaal Letey Ho?
Dr: Nahi.
Pagal: Me To Nikal Leta Hun.
Dr: Wo Kese?
Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee…..:-p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik sardar cycle pe faqeer k pas se guzra..
Faqeer ne kaha ALLAH k nam pe kuch dy do!
Sardar cycle rokte hue, chal peeche beth tujhe jhulay doon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tribute To Pakistani Doctors.
Dr. To Patient’s Frnd:
Agar 1 Ghanta Pehle Le Aate
To Hum Isse Bacha Lete
Frnd:
Abay, Adha Ghanta Pehle
To Accident Huwa He.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Boy is sitting in a Park behind a tree wid his GF..
Old man: Bete,
kya ye hamari Sanskriti he..?
Boy: Nahi,
Ye bajuwale ghar ki Pallavi hE...
by Pak101.com (few years ago!)