Mujh se panga mat lo apun
1st boy : mujh se panga mat lo apun sher da puttar hai.
2nd boy : yar ek bat to batao. sher ghar aya tha ya aunty jungle gaee thein.
by Pak101.com (few years ago!) / 1060 views
Similar Jokes
Husbnd: Kya tumne mujhe KUTTA kaha? No answer
Husbnd again asks, No answer
Then again he asks,
Wife: Nahi kaha. Plz AB bhoka na bandh karo
by Pak101.com (few years ago!)
Mallika arrived at a Railway Station for a shooting.
Bhikhari: Behanji 1 rupiya dedo.
Malika gave him 1000 Rs.
Secretary: Why u gave him 1000 Rs..?
Malika: Pehli bar kisine behan kaha!
by Pak101.com (few years ago!)
Captain: Naujawanon Come Forward
Sardarji Does Not Move
Captain: You Did Not Move Forward, Why?
Sardarji: Oji You Said 9 Jawanon, I Was The 10th In
Line!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Customer: ye cow kitney ki he?
Cow saler: 30,000 ki or 2 saal mai 1 bacha deti he.
Customer: or ye cow kitne ki he?
Cow saler: 10,000 ki or ye 2 saal mai 5 bachey deti he.
Customer: ye cow itni sasti kion he jabke ye tou saal mai 5 bachey deti he?
Cow saler: sahab CHARACTER bhi koi cheez hoti he.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan ne new car li
Ek pathan ne new car li
aur drive pe nekla thora agay gaya to toll plaza aya admi bola han khan g!!!
pathan bola full kar do:-D
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik dost (Doosray say): Tumhari ammi ko kaisay pata chala keh tum nay mun nahi dhoya?
Doosra dost : mein sabun bhigona bhool gia tha.
Iqbal (Ahmad say):dunya ka sab say taqat war aadmi kon hai?
Ahmad: traffic police jo sirf hath kay aik isharay say sainkron garyan rok leta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Waiter gives bill to Santa:
Santa: Take this card.
Waiter: But sir, This is voter card.
Santa: So what? You have written there ALL CARDS ACCEPTED
by Pak101.com (few years ago!)
“Achi Achi Baatein”
1) Bike ho ya Car,
Usko Jahaz k jesy mat urrao,
Abey Rocket smjho Rocket,,
2) Koshish kro kisi se bhi Bd-Zbani na kro,
Direct Sir phaar do,,
3) Taaleem hr kisi ka Haq hy,
Isliye sochein k Zyada Parh kr ap kahin kisi ka haq
to nahi Maar rahy..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
5. You never have to watch reruns on television.
4. You are always meeting new people.
3. You don't have to remember the whines and
complaints of your spouse.
2. You can hide your own Easter eggs.
1. Mysteries are always interesting.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kanjoos baap k bete ne
kha:"Papa meri GF pregnant ho gayi hai. 50,000 mang rahi hai, CHUP rehne ke"
.
Kanjoos ne khamoshi se paise
de diye. 2 mahine baad dusra beta bola:"Meri GF pregnant hai
75,000 mang rahi hai.
.
Kanjoos ne khamoshi se de
diye. 6 mahine baad Kanjoos ki
kuwari beti boli: "Daddy, I am
pregnant!"
.
Kanjoos ne usko gale se
Lagaya Aurkaha: "Shabaash beti, Ab paise leneki baari hamari hai"..:p
by Pak101.com (few years ago!)