Aik restaurant mein gahak nay shikayat ki
Aik restaurant mein gahak nay shikayat ki keh mein gosht ka yeh parcha mosalsal 40 minute say katnay ki koshish kar raha hon magar nakam hon.
Aap pareshan mat hon! Behray nay itminan say jawab di restaurant aik bajay tak khula rahe ga.
Yar pareshan kiun ho? Hostel mein rehnay walay aik larkay nay doosray say poocha.
Woh bola kia bataon yar! Ghar khat likha tha keh table lamp khareedna hai paisay bhej dein lekin inhon nay table lamp hi bhej dia hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1338 views
Similar Jokes
One day dog dancing madly on the merage of lion lion ask y r u dancing madly dog said i am also lion before merrage....
by Pak101.com (few years ago!)
Ek larka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfirend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, sweetu ya jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha “Murgha No.5? Calling”.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Mai Tere 64 K 64 Dant Tor Dun Ga
Pas Khra 1 Admi Bola:
Sardar G Dant To 32 Hote Hn
Sardr:
Mje Pta Tha K Tu Beech Main Bolay Ga Tere B Mila K Bataey Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Master G Apne Student Se: Koi Ashqi Wala Sher Sunao.
Student:
Mota Marta Moti pe, Bhukha Marta Roti pe,
Master G Ki 2 Betiyan, Main Marta Choti pe.
by Pak101.com (few years ago!)
Jack: Promise me that when I die, I'll be buried way out at sea, with nothing around for miles.
Rose: Why would you want that?
Jack: Because your mother vowed to dance on my grave.
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik:
Abi tk tujh se machar nhi maray?
Mere kano me gunguna rahy han.
Nokar:
Sahab mene Machar Maar dye hyn,
ye to unki Biwiya hn Jo Vidwa ho
k Ro rhi hein..!
by nadeem (few years ago!)
Two dogs, Rubi and Moti, and a Sardarji were sent to the outer space. The ground control issues commands "Rubi!" "Woof!" (it's the barking sound) "Press the red button." "Woof! Woof!" "Moti!" "Woof!" "Press the white button." "Woof! Woof!" "Sardarji!" "Woof."Stop barking, feed the dogs and don't touch anything!"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki dosri larki se:yaar ye hand some larke kaise hote hain?~
2nd:pata nai behan me ne to khud wajid khan ka sire naam hi suna hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Gabbar: Kitne admi they?
Sambha: Sardar 2
Gabbar: Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba: Sardar 2, 1 ke baad aata hai
Gabbar: Aur 2 se pehle?
Samba: 2 se pehle 1 aata hai.
Gabbar: To beech mein kaun ata hai?
Samba: Beech mein koi nahi aata
Gabbar:: To phir dono ek saath kyun nahin aate?
Samba: 1 k baad hi 2 aa sakta hai, kyun ki 2, 1 se bada hai.
Gabar: 2, 1 se kitna bada hai?
Samba: 2, 1 se 1 bada hai.
Gabbar: Agar 2, 1 se 1 bada hai to 1, 1 se kitna bada hai?
Samnba: Sardar maine aapka namak khaya hai, mujhe goli maar do
by Pak101.com (few years ago!)
CHILD:DAD DID YOU EVER VISITED EGYPT DAD:NO
CHILD:THEN FROM WHERE DID YOU BRING "MUUUMMMI"
by Pak101.com (few years ago!)