Santa opened a petrol pump
Santa opened a petrol pump, but not even one customer went there. You know why?
Because he opened petrol pump on second floor..
by Pak101.com (few years ago!) / 889 views
Similar Jokes
sante ne naayi de dukan khol layi. banta us dukan
te shave kraun aaya.santa-muchhan rakhaniyan ?
banta:yes. santa:(muchhan katt ke): aa le jeb wich
pa le
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: i love u…
Girl: sorry but I love sum1 else…
Boy: ok your happiness matters me more than ur love… . . . . . . . . . . . . .
Moral: moral voral kuch nahi jaha apni bezzati ho rahi ho waha acha dialogue maar -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Smoking In Front Of His Father ..
His Friend: Oye ! Abba De Saamne Smoking…??
Sardar: Abba Hi Hai Na..
Petrol Pump Te Nahi … !!
by Pak101.com (few years ago!)
santa CIGRATE P raha tha
Lady-tmhare Maa-Baap ko pata he tm cigrate pite ho?
snta-Kya Apke H usband ko PATA H Aap AJNABI Se baat krti ho
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :tumhare abu ka naam kia hai?
Pathan:google khan
Teachar :ye kia naam hai
Pathan:hum jahan bi ho wo humen dhondh leta hai
by Sabir shah (few years ago!)
Ques: Agar dunia mai bejli nahi hoti tu TV kesay daikhty?
.
Pathan: Mom-batti jala ke !
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.
Wife:-tum kuen mero gay?
Husband:- because I can't bear that much happines
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Bachpan vich maan di gal suni hondi te aj a din na vekhna painda.
Wakeel:
Kya kehti thi tumhari maan?
Sardar:
Anni deya jadon gal e nien suni tey fer dasaan ki.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher student se:
14 nov ko CHILDERN DAY q manaya jata h??
Student:
kyun k ye din VALENTINE DAY k theek 9 maheny bad aata hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik aadmi Ghar Pay Movie Dekh Raha tha
Achanak Chillaya
O signature na kriiiiiiiiiiiiii
B.V Ai or Pocha konsi movie dekh rahy ho?
Aadmi bola apni Shadi ki Movie
by Tanveer Hussain (few years ago!)