Girls ek dusre ko gift deti hai..
Girls ek dusre ko gift deti hai...
perfume.
earring.
suits.
flowers.
chocolates.
Aur boys.?
.
.
Ye le LADKI ka number...
Bas mera naam nhi aana chahiye!
by Pak101.com (few years ago!) / 1021 views
Similar Jokes
Ek Sardar apnay betay k sath lakriyan kaatnay
jangal gaya. Wapsi mein rasta bhool gaya.
Sardar ghussay se apne betay ko maarnay laga
aur bola:
.
.
.
.
kambakht main to rasta bhool gaya hun,
tu to ghar ja.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan apni BV se naraz hogya,
aur apni bv aur apne apko marne ka faisla kia.
Usne Apni kanpati pe gun rkhi aur bv ko bola,
Khush na ho, Agla number tera hai!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Makan Malik : Rs 700 kiraya hoga.
Kirayedar : Thik hai. Lekin aapke makan me chuhey
nach rahe hai.
Malik : To saale 700 me kya Sheela nachegi?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
All Scientists Fail To Answer This But Santa Rocks.
Question: “Which Liquid Thing Turns Solid On Heating?”
Ans: “Besan Ke Pakode“
by Pak101.com (few years ago!)
Titanic was sinking.
An englishman asked Santa, “How far is land”?
Santa: 2 KMs.
Englishman jumped into sea.
Englishman: Now, which direction (left or right)?
Santa: Downwards!
by Pak101.com (few years ago!)
he Definition of d m0st beautiful women... . . . . . . . . . . . . . . .
Is d ONE who will Marry Me Tounge Yay )
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ka Padosi Mulla Ek Din Us Se Bola
Mulla: “Tera Birthday Kab Hai?”
Santa: “Agle Hafte, Kyu?”
Mulla: “Tujhe Parde Gift Karne Hai, Teri Wife Ko Tere Saath romance Karte Hue Dekh-Dekh Ke Bore Ho Gaya Hoon”
Santa Kuch Soch Ke Bola: “Tera Birthday Kab Hai?”
Mulla: “Agle Mahine, Kyu?”
Santa: “Tujhe Doorbeen Gift Karni Hai, Taki Tu Ye Dekh Sake Ki Wife Kiski Hai?“
by Pak101.com (few years ago!)
Rabri: Raat ko aap peeke gutter mein gir gaye the.
Funny Laloo: Kya bataoon, sub galat sangati ka asar hai, hum 4 dost... 1 bottle, aur woh teeno kambhakt peeten nahin.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA went to court
JUDGE:
"Order ! Order !"
... SANTA:
"1 Pizza, 2 Dosa, 3 Idli & 1 Cold-drink !"
JUDGE:
"Shut Up !"
SANTA:"No,No..7-Up!
by Pak101.com (few years ago!)
pathan ki girlfriend ne usko message
kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay
jawaab diya:
“i student u”
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)