Film k poster k uper
Film k poster k uper kisi peer k urras ka poster lag gaya dono thory phat gay or txt ye ban gaya
1 ticket me 2 mazy movie k bad langer b hoga Hazrat Allama MOlana Gujjar Badmash Sultan Rahi k ful action khawaten k liye pardy ka khas intazam Nargis k dill fareb raqs me shariq ho k sawab-e-daren hasil karen!
by Mazhar Khan (few years ago!) / 835 views
Similar Jokes
Shahid Afridi ka msg in Dabaang style main:
Mohali mein hum itne chauke-chhake maarenge ki confuse ho jaaonge ki boundary pe khade ho ki border pe !!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pati Patni me Jhagde ke baad Pati ne Kagaj Pe Likha Mujhe 6 Baje Jaga Dena
Patni ne Subah Kagaj pe likh diya 6 Baj Gaye he Uth Jao.
by Pak101.com (few years ago!)
A child prayed to god shivji
plz give a cycle
bt he did't get
next day he stole a statue of
Ganesha & wrote a letter to Shivji
AGAR BACHA CHAHIYE TO CYCLE LEKE MANDIR AJA>>>>>>>>>
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan interview K lye gaya.
interviewer : “Where is abu dabi?”
pathan: “jis qabrastan me meri Ami Dabi,
wahi per Abu dabi…!!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
computer teacher to sardar: which are 3 latest versions of java?
sardar: marjava, mitjava and lutjava
by Nilesh Kumar (few years ago!)
Boy Friend : Boht romantic andaz main
jan dekho ma tmhari zulfoon ke liye kiya laya...
Grl frnd.Kiya?
Boy Friend :(English Anti lice) shampoo..
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 American, 1 Chinese aur
1 Pakistani Chaand Per Gaye.
Teeno Ne Neechay Dekha To Zameen Per 1 Lambi Line Nazar ayi.
American:
Ye NASA Ki Building hai
Chinese:
Nhi Ye Deewar-E-Cheen He
Pakistani:
Oye Paglo Na Ye Building He Or Na Deewar
Ye To Utility Store K Bahir cheeni & Aata lenay Walon Ki Line He.
by Abdul Sami (few years ago!)
1Truck ke Pichhe Kya Gajab Line Likhi thi..
HORN dhire se Bajaye,.
'HAMARA pakisatan'
So-Raha Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pagal Har Wqt Kehta ta
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga….
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga…..
1 Din usko Paglon K Dr. K Pas Le Gy Uska Elaj Kia
Dr: Ab Kya karo Gy….?
Pagal: Shadi karon ga Nokri Dhondon ga.
Ghar Basaon ga.
Doctor: Very nyc Phir kya karo Gy…?
Pagal: Bachon ko achy School Bhejon ga.
Unki Brthday karon ga Nekar or shirt gift ayen gi
DR: Good Good Phir….?
Pagal: Un ki nekar se lactic Nikalon ga..
.
Phir
.
Ghulail Bnaon ga or chiriya Maron Ga.
Dr: Lakh Di Lanat Hy Tery Te.. :p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boyfriend: Do you think my salary is sufficient for you?
Innocent Girlfriend: It’s sufficient for me,
But how will you survive?
by Pak101.com (few years ago!)