Yar mari biwi
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.
Friend : Acha wo kaise?
Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtub
mai bhi security guard k sath bethi thi.!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Ak aadmi dusre aadmi se bola:
1 aadmi : kash mujhe pyar ho jaye,kash mujhe kise se pyar ho jaye
2nd aadmi:are kya, to pagal ho gya aisa kya bol rha hai
1 aadmi : yaar log kehte hai na ki jab kise ko pyar ho jaye to uske rato ki neend aur din ka chain ud jata hai ,esliye keh rha hu ki mujhe kise se pyar ho jaye,sali mujhe to neend bahut ati hai....
by Pak101.com (few years ago!)
Dr. Ne Mreez Ki Memory Clear Kr Di
Or Pocha:Kuch Yad Aa Rha He.?
Mreez:G Sirf Bv
Dr:Sub Kuch Formate Ho Gya He
Mgr
Virus Nhi Gya.!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boss: 'Why are you objecting to your overseas assignment? Don't you realise that it is a golden opportunity.'
Banta: 'Sir, I have just got married. My wife is still not pregnant and I don't want to leave her in that condition!'
by Pak101.com (few years ago!)
Wife TV Par Cricket Match Dekh Rahi Thi,
Husband Smart Sa Banke Aaya Aur Bola,
Husband: “Darling Main Kaisa Lag Raha Hoon?”
Tabhi Wife Zor se Chillayi: “Chhakkaaaa“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Film ky Poster par kesi PEER ke Urrs ka Poster lag gia
.
Poster Phat gia owr likhayi mix ho gayi
.
1 Ticket mai 2 mazay
Langar ky baad zabardast Dance hoga
Maulana Sultan Rahi ke full action ke sath
Khwateen ke lie pardy ka khas intezaam hai
Reema owr Saima ke dil-fareeb raqs mai shareek ho kar
Sawab-e-darain hasil karain -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Arz Kiya Hai .....
KHUDA Kare Kisi Ko JUDAAI N'a Mile .....
.
.
... ... .
Wah Wah ......
.
.
.
KHUDA Kare Kisi Ko JUDAAI N'a Mile .....
.
.
.
.
Jo Ye Status Like Ne Kare Usey
THAND MAIN RAAZAI N'A MILEY ;D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A father was teaching
the spelling of word “ASSASSINATION”
to his child.
He says:
ek Gadha(ASS),
uspar ek aur Gadha(ASS)
jispar Mein(I),
aur mujh par sara Desh(Nation)
by Pak101.com (few years ago!)
KBC me Amitabh ne mujhe 13wa sawal kiya:"INDIA me status padhne ke baad accha lagnepar bhi LIKE COMMENTS na karne wale kaname btao..."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Maa Kasam 5 crore thukra diye par aapka naam nahi liya.
by Pak101.com (few years ago!)
Ager trains k naam Pakistani Actresses k naam pe hotey tou khabrain aisi hotin:
Aaj Reema overload ho kr gai!!
Saima k neechay aa k aik banda halaak!!
Accident main Shahida Minni ki pichli bogi tabbah!!
Tez raftaari ki wja se LAILA patri se uter gai!!
Meera pe charhne waalon ki tadaad main izafa!!
Nirma chalte chalte band ho gai!!
Khushbu ki body change karne ka faisla!!
Nargis per ghair qanooni tor per charhey huay 7 afraad ko saza ! !
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: yaar banta, sir ka msg aaya hai ki aaj extra class hogi, kya karun?
. . Banta: "message sending failed" likh ke bhej de...
by Abdul Hannan (few years ago!)