Santa: Sir aap meri salary bada
Santa: Sir aap meri salary bada diyo, meri shaadi ho gayi hai.
Boss: Factory ke bahar hone wale dur-ghatna ke liye factory jimmedar nahin hotii.
by Pak101.com (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Log ap ko bura kahe D0NT MIND Pagal kahe gussa na hona
Jahil kahe to b cool rahna
Lekin agar khobsurat kahe to rakh k chamat marna
Q k mazaq ki b 1 had hoti ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
TEACHER – Can you Tell
me 2 creatures which
Do Not have Teeth.
PAPPU – I’ll tell ma’am. Teacher – Good. Tell me.Pappu – Grandma and Grandpa. . .
by Pak101.com (few years ago!)
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.
Riskhewala:- Saman Free hai.
Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta : What is the similarity between marriage and 11:59 pm?
Santa : Dono ke baad 12 bajte hai aur din badal jate hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: “Would you like to be the sun of my life?”
.
Girl: “Awww YES!”
.
Boy: “Okay stay 9,955,887.6 miles away from me!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy 2 grl- Apni body to dekho jaise haddiya hi haddiya Ho!
Grl-isliye itni der se soch rhi hu k mere pas Kutta kyo khada h?
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Mujhe beemari hai.
Na khaaon to Bhook lagti hai.
Na Soun oto Neend aati hai.
Aur ziyada kam kar loon to thak jata hoon.
Doctor: Saari raat dhoop mein baitho theek ho jao gay.
by Mazhar Khan (few years ago!)
2 cockroach ICU Me 1 dusre k bagal me Admit the.
Pehla cockroach:
"Kya tujhe 'Baygon' se maara?"
DUSRA COCKROACH: Nahi re pagal Paragon se.
by Pak101.com (few years ago!)
Snta-Muje Sanskrit Sikha do
Pndit-Q?
Snta-Devtao ki Bhasha h Swarg Me Kaam Aygi
P-Agr Narq Gya To?
Snta-Gaalio ka diploma Delhi Belly se kr lia h!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man: Radio or Akhbar me kya farq hai?
Pathan (bohat sochny k bad): Daikh mera bhai, baat hai samjhny wali, ab radio me Aap rotiyan tou nai la skty na.;-)
by Zia Rasool (few years ago!)