Santa: Sir aap meri salary bada

Santa: Sir aap meri salary bada diyo, meri shaadi ho gayi hai.

Boss: Factory ke bahar hone wale dur-ghatna ke liye factory jimmedar nahin hotii.

by Pak101.com (few years ago!) / 905 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

mazaq ki had

Log ap ko bura kahe D0NT MIND Pagal kahe gussa na hona

Jahil kahe to b cool rahna

Lekin agar khobsurat kahe to rakh k chamat marna

Q k mazaq ki b 1 had hoti ha.

by Mazhar Khan (few years ago!)
TEACHER Can you Tell

TEACHER – Can you Tell
me 2 creatures which
Do Not have Teeth.
PAPPU – I’ll tell ma’am. Teacher – Good. Tell me.Pappu – Grandma and Grandpa. . .

by Pak101.com (few years ago!)
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.

Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.

Riskhewala:- Saman Free hai.

Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.

by Pak101.com (few years ago!)
What is the similarity

Banta : What is the similarity between marriage and 11:59 pm?

Santa : Dono ke baad 12 bajte hai aur din badal jate hai!

by Pak101.com (few years ago!)
Boy: “Would you like to be the sun of my life?”

Boy: “Would you like to be the sun of my life?”
.
Girl: “Awww YES!”
.
Boy: “Okay stay 9,955,887.6 miles away from me!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy 2 girl

Boy 2 grl- Apni body to dekho jaise haddiya hi haddiya Ho!



Grl-isliye itni der se soch rhi hu k mere pas Kutta kyo khada h?

by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe beemari hai

Patient: Mujhe beemari hai.
Na khaaon to Bhook lagti hai.
Na Soun oto Neend aati hai.
Aur ziyada kam kar loon to thak jata hoon.
Doctor: Saari raat dhoop mein baitho theek ho jao gay.

by Mazhar Khan (few years ago!)
2 cockroach ICU Me

2 cockroach ICU Me 1 dusre k bagal me Admit the.
Pehla cockroach:
"Kya tujhe 'Baygon' se maara?"

DUSRA COCKROACH: Nahi re pagal Paragon se.

by Pak101.com (few years ago!)
Snta-Muje Sanskrit Sikha do

Snta-Muje Sanskrit Sikha do
Pndit-Q?
Snta-Devtao ki Bhasha h Swarg Me Kaam Aygi
P-Agr Narq Gya To?
Snta-Gaalio ka diploma Delhi Belly se kr lia h!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

Man: Radio or Akhbar me kya farq hai?
Pathan (bohat sochny k bad): Daikh mera bhai, baat hai samjhny wali, ab radio me Aap rotiyan tou nai la skty na.;-)

by Zia Rasool (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook