Boss to Secretary

Boss to Secretary: For a week we'll go abroad.
She calls her Husband: For a week I & boss going
abroad.
Husband calls Girl-Friend: Wife going, let's go for
outing.
Girlfriend calls her student: For a week you are
free.
Little boy calls his Grandpa: I'm free.
Grandpa(Boss) calls Secretary: Tour cancelled.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 865 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Traffic Police

Traffic Police:
Ap 180 Ki Speed
Se Q Ja Rahe Ho
GOLU :Ap logo Ne Hi to Side Wale
Board Pe Likha He
Yaad Rakhe Ghar Pe KOI Apka Intezar Kar Rha He.

by Pak101.com (few years ago!)
Pakitani Police

Police Sardar officer se: criminals kiyu apnay fingerprints kaam k baad chortain hain?
Sardar: Sir,kiyu k woh illiterate hain, agar literate hotay toh apnay signature kar k jatay!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Alama iqbal,gandhi and quiad e azam

Teacher:what is common between allama iqbal, gandhi and quiad e azam?

Student:all are born on govt holidays.

by Sabir shah (few years ago!)
American boy: Dogs

American boy: Dogs can find Bombs in my country, America.
Japanese boy: Fish can play Ball in my country, Japan.

Pakistani: That is not a big matter, Monkey can read SMS in my country, Pakistan.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Indian

Pathan Hotel Mein ROAST Khanay K Baad Haddi Chaba Raha Tha. Paas May Betha “Indian” DAAL Kha Raha Tha,
Usne PTHAN Se Tanziya Andaz Mein Pucha:

KHAN! Tumhary Elaqay Mein “KUTTAY” Kya Khatay Hein?
PATHAN: DAAL:-)

by Pak101.com (few years ago!)
Phaasi se pehle kisse miloge?

Jailer: Phaasi se pehle kisse miloge?
Santa: Biwi Se
Jailer: Maa-Baap se nahi
Santa: Maa-Baap to agla jnm lete hi mil jyenge
biwi ke liye sala phir 25 saal wait karna padega!!

by Pak101.com (few years ago!)
dekho ma tmhari zulfoon ke liye kiya laya

Boy Friend : Boht romantic andaz main
jan dekho ma tmhari zulfoon ke liye kiya laya...
Grl frnd.Kiya?

Boy Friend :(English Anti lice) shampoo..

by Abdul Hannan (few years ago!)
Laloo dials a number

Laloo dials a number. A girl
receives the call.
Funny Laloo: Who r u?

Girl: Seeta here.

Funny Laloo: Maine
Patna phone kiya tha, yeh to Ayodhya mil
gaya.

by Pak101.com (few years ago!)
Mallika Sherawat ko Mixar

Mallika Sherawat ko Mixar chalate dekh k naukar bola

madam juice bana rhi ho kya?

,
,
,
,

Malika:nahi re 1-2 din k hi kapde the,
to socha isi me dho dalu...

by Pak101.com (few years ago!)
santa 15 Saal Tak Ro-Ro

santa 15 Saal Tak Ro-Ro K Aulad k Liye Dua Mangta Rha

1 Din Bhgwan Dukhi Hokar Aaye OR Bole:Tujhe Wahe Guru Da Vasta!
Pehle Shadi to Karle Mere Baap!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook