Boss to Secretary
Boss to Secretary: For a week we'll go abroad.
She calls her Husband: For a week I & boss going
abroad.
Husband calls Girl-Friend: Wife going, let's go for
outing.
Girlfriend calls her student: For a week you are
free.
Little boy calls his Grandpa: I'm free.
Grandpa(Boss) calls Secretary: Tour cancelled.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 865 views
Similar Jokes
Traffic Police:
Ap 180 Ki Speed
Se Q Ja Rahe Ho
GOLU :Ap logo Ne Hi to Side Wale
Board Pe Likha He
Yaad Rakhe Ghar Pe KOI Apka Intezar Kar Rha He.
by Pak101.com (few years ago!)
Police Sardar officer se: criminals kiyu apnay fingerprints kaam k baad chortain hain?
Sardar: Sir,kiyu k woh illiterate hain, agar literate hotay toh apnay signature kar k jatay!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher:what is common between allama iqbal, gandhi and quiad e azam?
Student:all are born on govt holidays.
by Sabir shah (few years ago!)
American boy: Dogs can find Bombs in my country, America.
Japanese boy: Fish can play Ball in my country, Japan.
Pakistani: That is not a big matter, Monkey can read SMS in my country, Pakistan.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Hotel Mein ROAST Khanay K Baad Haddi Chaba Raha Tha. Paas May Betha “Indian” DAAL Kha Raha Tha,
Usne PTHAN Se Tanziya Andaz Mein Pucha:
KHAN! Tumhary Elaqay Mein “KUTTAY” Kya Khatay Hein?
PATHAN: DAAL:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Jailer: Phaasi se pehle kisse miloge?
Santa: Biwi Se
Jailer: Maa-Baap se nahi
Santa: Maa-Baap to agla jnm lete hi mil jyenge
biwi ke liye sala phir 25 saal wait karna padega!!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy Friend : Boht romantic andaz main
jan dekho ma tmhari zulfoon ke liye kiya laya...
Grl frnd.Kiya?
Boy Friend :(English Anti lice) shampoo..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Laloo dials a number. A girl
receives the call.
Funny Laloo: Who r u?
Girl: Seeta here.
Funny Laloo: Maine
Patna phone kiya tha, yeh to Ayodhya mil
gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Mallika Sherawat ko Mixar chalate dekh k naukar bola
madam juice bana rhi ho kya?
,
,
,
,
Malika:nahi re 1-2 din k hi kapde the,
to socha isi me dho dalu...
by Pak101.com (few years ago!)
santa 15 Saal Tak Ro-Ro K Aulad k Liye Dua Mangta Rha
1 Din Bhgwan Dukhi Hokar Aaye OR Bole:Tujhe Wahe Guru Da Vasta!
Pehle Shadi to Karle Mere Baap!
by Pak101.com (few years ago!)