Bacha on 1st April.

Bacha on 1st April: Mama, kitchen main naukar naukrani ko kiss kar raha hai

Mama: Main abhi jaa ke unhain theek karti hoon.

Bacha: Ha ha ha April fool! "Woh toh papa hain."

by Pak101.com (few years ago!) / 1034 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek khubsurat teacher ne

Ek khubsurat teacher ne 3 bacho ko thapar mara

Punjabi bacha: sorry mam

Pathan bacha: hamara kya galti hai mam

Karachi wala: Aaaaahhh!

maza a gya. :

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ka beta paida howa

Pathan ka beta paida howa to pathan dekh kar ro raha tha
kisi ne pocha q ro rahe ho? Pathan :10 sal bad bacha paida howa aur wo bi chota sa

by Ramzankhan (few years ago!)
Explain The word AUTOMATICALLY

Explain The word "AUTOMATICALLY"
....Nahe pata
i"ll xplain... ager koi ganji ladki auto mein bethi ho
to use kehte hain auto_mein_takli

by Pak101.com (few years ago!)
With a romantic poetry

pathan proposed a girl.
With a romantic poetry

billi mar gai razaai mai
mai paagal hun teri judai mai,

pani mai machchar tair nahi sakta
gul khan tere bin reh nahi sakta.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa 60th birthday

Santa 60th Birthday
Banta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye

by Tanveer Hussain (few years ago!)
AMERICAN LIFESTYLE

AMERICAN LIFESTYLE Daughter-Sorry dad I got married yesterday.I forgot to inform u...

Dad- Its ok my child. But dont forget to invite me the next time...!!

by Pak101.com (few years ago!)
Aik patient

Aik patient Munnabhai k paas aaya, Munna nay us
ka chekup kiya aur bola
Munna: Tumharay pass ziyada waqt nahi hai
Patient: Meray pass kitna time hai.
Munna: Dus (10)
Patient: Kya Dus.... Minute..... Ghantay..........
Din......?
Munna: No (9), Aath (8), Saat (7),......

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Student

Students ki 7 Nishaniyan
1- Ratta marny ko Mehnat Kahna
2- Har semester mai ye azam karna ke "Es Semester mai sath sath Parhunga"
3- Mobile Off karky parhna owr 5, 5 mint baad mobile ON karke dekhna ke koi msg tu nahi aya
4- Group study mai bar bar kahna ke "Agar ab kesi ne chawal mari tu group se bahir"
5- Parhny se pahle Course ke Page ginna owr gin kar khof se band kar dena
6- Har Lecture ke End mai sath wale larka se pochna "yar tere pas kal wala lecture hai"
7- Yaar apni Degree ka koi Scope nahi

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?

1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?

2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ravan dance club me jata hai

Ravan dance club me jata hai. Uski entry baki sab se 10 guna jayada thi. Bolo kiyun?

Kiyun ki entry fees thi: Per-Head Rs 500/-

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook