Beta : Papa,ye Girlfrnd kya hoti hai

Beta : Papa,ye Girlfrnd kya hoti hai ?
Papa: jab tum bade ho kar aacha ladka banoge to tumhe b 1milegi..

Beta: agar aacha nahi bana to ?
Papa : to bahot milengi.

by Pak101.com (few years ago!) / 1185 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boy To Girl

Boy To Girl :
You Look Like A Barbie !

...Girl :
Thanks!
So You Mean
I m Tall And Beautiful ?

Boy:
No, Plastic And Without Brain..

by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend

Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!

by Pak101.com (few years ago!)
student life

Son: Dad why did you put your thumb impression on my Result Card instead of Sign?
.
Father: I don't want to surprise your teacher to think that anyone with your marks can have father who can read and right

by inayat khan (few years ago!)
Load sheding

Pakistan Mein 1
Bar Phir
MAH-E-L0AD-SHEDING ka
CHAND Nzr Aa
Gya Hy
AWAM Qurbani
k Lye Tayar Ho Jaen.
"WAPDA"

by Abdul Sami (few years ago!)
Teacher: 10 fruits k naam btao

Teacher: 10 fruits k naam btao…

Teacher:

10 fruits k naam btao…

Sardar:

1 amrood,

.

.

.

1 Saib,

.

.

.

.

.

Tey 8 Maltey :-)

by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Pathan Bus Me Ja Raha

Ek Pathan Bus Me Ja Raha ThaSamney Bethi Ek Aurat Apny Bety Ko Bar bar ye hi Bol Rahi Thi
Beta Jaldi se Ye Biscut Kha lo Warna Me Un Uncle Ko De Dun giJab
us orat ne chothi bar ye hi alfaaz bole to
pathan ghusse se Bola:O baji Jaldi Fesla Karo,biscut k chakkar me Hum 4 Stop Agey aa gaya Hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
he said

he said to me:'I LOVE YOU':)

i said....

oh my GOD!!!! what a co-incodence!:O

i love my self too.... :p

by Abdul Sami (few years ago!)
Waqil: Chaku per tumhari ungiliyon

Waqil: Chaku per tumhari ungiliyon ke nishan paye gaye hain khoon tumne hi kiya hai

Apradhi: Waqil sahab aisa kaise ho sakta hai us waqt to mene dastane pehne hue the

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ki Shadi Pe Sub Pathan

Pathan Ki Shadi Pe Sub Pathan He Aaye Hoye They
Khana Start Hua Tu
Eik Pathan Ne Plate Pe Tissue Paper Dekh Kar Socha
Shayd Yeh Bhi Koi Khanay Ki Cheez Hai?
Jesay He Wo Khanay Laga
Us K Sub Dost Ek Aawaz Mein Chillane Lage
“Oye Yeh Mat Khana”
.
.
.
.
.
.
” Bilkul Pheeka Hai”,.

by Pak101.com (few years ago!)
Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???

1 Pakistani dosre se:

Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???

2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na…

1st: Phir tau hum jang haar jain gay.

2nd: Woh kese???

1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau??? ;)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook