Soch Le Bad Mein Pachtayiyo Na
Pappu Ne Ek Nayi Nayi Ladki Fasai Aur Usko Date Pe Restaurant Mein Le Gaya.
Khana Khane Ke Baad Pappu Us Ladki Ko Bola.
Pappu: “Darling, I Love U”
Girl: “I Don’t”
Boy: “Think Again”
Girl: “No, I Don’t”
Boy: “Waiter, Bill Alag-Alag Lana”
Girl: “Arrey, I Love You Kah To Rahi Hun, Tum Bhi Na Majak Ka Bhi Bura Maan Jate Ho“
by Pak101.com (few years ago!) / 1066 views
Similar Jokes
Shehri bacha: Papa aj boht garmi he
Papa: Hum aj hi A/C lagwa len ge
Paindo bacha Abba aj kini garmi ey
Abba: ja kanjra tind karwa k aa tenon hosh avay.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Beta:papa aaj meri girlfrind ka birthday ha Use kya du
Papa:dekhna me kaisi hai
Beta:mast hai
Papa:mera number de da
by hearthackervsgirls (few years ago!)
The Santa Claus at the shopping mall was very surprised when a Emily, young lady aged about 20 years old walked up and sat on his lap. Now, we all know that Santa doesn't usually take requests from adults, but she smiled very nicely at him, so he asked her, 'What do you want for Christmas?'
'Something for my mother, please,' replied Emily sweetly.
'Something for your mother? Well, that's very loving and thoughtful of you,' smiled Santa. 'What do would you like me to bring her?'
Without turning a hair Emily answered quickly, 'A son-in-law.'
by Muhammad Sadeeq (few years ago!)
Ek Baar Santa Aur Pathan Pani Peene Gaye To Glass Ulta Pada Tha.
Pehle Santa Ne Uthaya Aur Kaha.
Santa : “Iska To Muh Hi Band Hai”
Phir Pathan Ne Uthaya Aur Bola.
Pathan: “Abe Ye To Neeche Se Bhi Toota Hua Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
A Moment Which Almost Came In Everyone's School Life
.
When A Teacher Points At You And U Look Behind And Then Say
"Who? Me?" =O :P
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala question:-
Income Tax aur Callertune me kya similarity hai.?
?
.
Dono ka paisa hum bharte hai, par Maza koi aur leta hai...!! :p
by Pak101.com (few years ago!)
Circuit -Bhai, woh apnay bachpan ka dost aarehla
aaj raat ko dinner pe. Mera sara chain collection
apnay kamray mein chupa do na please.
Munnabhai -Kyun tera dost chor hai kya?
Circuit -Nehin bhai, woh apnay chain pechan lega.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Best Sms of 1947.
.
.
Tab Mobile tha kya?
Kabhie to thora dimagh ka istamaal kar liye karo!
Bas Sms parhne ki lagi rehti hai..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta----- Bacho ye ,, M,, hy . M say mother--maa--jaisay sheeday ki maa---- Dosray din master ji nay board pay W lika-- bacho ye kia hy?? aik bacha bola-----sir---hy tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hy
by Mohammad Ali (few years ago!)
GF-Mai Kisi Or Se shadi kar rahi hu
Muje Bhul Jao
BF-Na Tere Aane ki khushi
Na tere jane ka Gum
Ja Behan Ja Aj Se Tera Kissa Bhi Khatam.
by Pak101.com (few years ago!)