Pappu-Or Item kya haal h tere
Pappu-Or Item kya haal h tere..?
.
.
Larki-wahi jo teri behen k h..
.
.
.
.
.
Pappu-O teri toh..tu v pregnent h..:p:D
hahahahhaahahaha
pappu rock,grl shokd
by Pak101.com (few years ago!) / 1051 views
Similar Jokes
Pakistani to American: Tum choron k sath kya
Salook karte ho?
American: Hum unke sath bohat acha salook karte
hain. Un k khany peeney ki her cheez ka khayal
rakhte hain.
Pakistani: Bas! ye to kuch bhi nahi, Tum abhi hum
se bohat peechay ho.
Hum to choron ko President bana dete hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ultimate answer while changing the job.
Interviewer: Why did you changed your last job?
Santa: Because the company shifted and didn''t
tell me where..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pas Jany ka sawal hi paida nahi hota "Faraz"
.
Jab door se dekh leta hon ke books hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Master To Student :
A B C D Se Sharu Honewale Alphabets Se Sentence Banao.?
Student:
... A=Apni
B=Beti ka
C=Cell Number
D=Dijye!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 2 Kanjos:
Sari Dunya Mazar Ko Chom Rhe Hai Or Tu Is Admi
Ko Chom Rha Hai
Kyun?
Kanjos: Chup Kar Ja Bwaqoof!
Tujhy Pata Nhe K LANGAR Yehi Bantay Ga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Haathi ke bache ne chonti se poocha: Tumhari age kitni hai?
Chonti: 40 years
Baby Elephant (hairat se): 40 saal aur itni choti ?
Chonti: Haan mai Lux istimaal karti hun es liye meri umar nazar nahi aati. Aur tumhari umar kiya hai?
Haathi ka bacha (fakhr se): 10years.
Chonti: 10 years! Aur itne bare?
Haathi ka bacha: Haan, mai Nido jo peeta hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha Dukandar Se:
Uncle Aapke Paas Safeguard Sabun Hai?
Dukandar: G Han.
Bacha: Phir Us Se Hath Dho Kar Ek Qulfi Dena. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Those who are too smart
to engage in politics
are punished by being GOVERNED
by those who are dumber.
by Abdul Sami (few years ago!)
gahak dokandar se : “yeh jute kitne ke hain,
Dokandar: “50 rupy ke”,
Gahak: “itne main to 2 topian mil jati hain”,
Dokandar: “guse se to topian khared kar paoun main pehn lo”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl:janu is week daily movie dekhen ge. Next week daily shoping karen ge
boy:us se next week darbar pe jaen ge.
Girl:wo kiun
boy:bheek mangne.
by Sabir shah (few years ago!)