Ek ladki 18th floor se gir padi
Ek ladki 18th floor se gir padi..
.
13th floor pe 1 ladke ne catch
kar liya or pocha mujhse pyar
karogi..
.
Ladki:" no,, Ladke ne usey chhor
diya 9th floor pe 1 aur ladke ne catch kiya or pucha mujhe kiss
karogi.. .
Ladki:" no, Usne b chhor diya.. .
Ladki cheekhen marti hui 1 aur
chance ki dua karne lagi.. .
.
3th floor pe aate aate Pappu ne
catch kar liya.. .
Ladki foran boli:" mai tumse
pyar bhi krungi aur kiss bhi
karungi" . Pappu ne usey foran chor diya or
bola Pappu:"
Characterless girl,
Isse accha to tu mar jaye "Main sareef banda hu ye galat
kaam hargiz nahi
by Pak101.com (few years ago!) / 924 views
Similar Jokes
Baap bety sy mera beta bara ho ker kia banay ga?
Beta: abba may kuch bhi nahe bano ga
.
.
Pakistan may jo bhi ban jao galian he paray ge'
by itrat batool (few years ago!)
santa CIGRATE P raha tha
Lady-tmhare Maa-Baap ko pata he tm cigrate pite ho?
snta-Kya Apke H usband ko PATA H Aap AJNABI Se baat krti ho
by Pak101.com (few years ago!)
1dost:Agr Me Subah Apni Car Me Niklu To
Sham Tak Me Apni Aadhi Zamee B Nahin Dekh Sakta
2ra dost:Hamare Pas B Pahle Aisi Hi Car Thi
by Mohammad Ali (few years ago!)
Height of physics:
A conductor kicks an old man out of the bus.
Police sends counductor to jail nd gave him shock bt he had no effect..
Why..?
-
-
-
-
Bcoz he ws a BAD conductor :P:D
by Mohammad Ali (few years ago!)
_
=> So Genius <<=
=>
Sardar : Main ZinDagi Main Kabhi Bhi Shadi Ni Krun Ga,
_
_
Aur YeHi Mashwara ApNY BaCHo Ko Du Ga.:
by Mazhar Khan (few years ago!)
Jeeto: Son, why did you fall in that mud wearing your new trousers?
Pappu: Because there was no time to take them off.
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Santa, Banta & Laloo ik scooter par ja rahe
the. A traffic cop tried to stop them.
Funny Santa: Sorry phaji, already 3 baithe hain.
Bilkul bhi jagah nahin hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tution sir: abey gadhe , homework kyun nahi kiya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
New age student: tameez se
baat kar sale,
customer se koi aise
baat karta hai kya?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik sardar ko doctor ne kaha app ko Gas hoyi hai subha subha koyi game khela karen... Ab sardar g roz subha snake game kehlte hain apne mobile per... ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Badshah Ny AiLan Kia K Mery Mulk Main Jo Bahadur Our Janbaz Log Hain Wo Darbar Main Hazir Ho, Inaam Mile Ga.
Bohat Ziada Log Aa Gaye.
Badsha Ny Hukum Diya K In Par Shair Chor Do.
Ye Sun Kar Sary Bag Gaye.
1 Banda Khara Raha.
Badsha Ny Kaha, Mery Mulk Main Sirf 1 Banda Bahadur Ha.
Agay Aao Tumhain Inam Doo.
Wo Banda Bola: Badsha Salamat,
Ap Ko Khud Chal Kar Mery Pass Ana Hoga,
Meri Tatti Nikal Gaye Ha :)
by Mazhar Khan (few years ago!)