Santa and Jeeto were on a
Santa and Jeeto were on an African Safari when a lion sprang out of nowhere & draged Jeeto with his jaws.
Jeeto: Shoot him, Shoot him!
Santa: I can't. I ran out of film.
by Pak101.com (few years ago!) / 878 views
Similar Jokes
Ek Pathan Ladki Ko Propose Karta Hua Kehta Hai.
Pathan: “I Love You”
Ladki: “Meri Chappal Ka Size Pata Hai Na Tumhein?”
Pathan: “Lo Kar Baat, Friendship Toh Abhi Hui Nahi Aur Farmaishein Pehle Hi Tyaar“
by Pak101.com (few years ago!)
Husband From Wife:
Did U Have Any Boy Friend Before Marriage?
Wife Silent
Husband:Main Is Khamoshi Ko Kya Samjhoo?
Wife:Abey Ginne To De..?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jab ap ki girl friend ap se kahe k tum bahot ache ho
tumhen koi bi mil jae gi
to bhai samjh ja us ko koi aur mil gaya hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Jailor-Tum Kis Jurm Me Aye Ho?
Santa-Bas kuch khaas nahi jailor saab,Sarkar Se Competition Ho Gaya Tha
J- Kis Baat Ka?
S- Note Chhapne Ka.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Which is more important to us, the sun or the moon?
Pupil: Moon...
Teacher : Why?
Pupil : The moon gives us light at night when we need it but the sun gives us light only in the day time when we don't need it.
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
A Good Teacher Is Who Tells To Study Hard,
But A Best Teacher Is Who Stands Outside The Examination Hall And Shouts.
“Oye, Checking Wale Aa Gaye Apni-Apni Parchiyaan Chhupa Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to Son: Ja Puttar ek glass pani le ke aa
Son: Sorry abba mai nahi ja sakda
2nd Son: Abba ae te hai e chawal, to aap le ke aa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Job K Liye London Jata Hai:
Officer: Tum Pakistan Main Kya Karobaar Kartay
Thy?
Pathan: Selling G.S.K.
Officer: Ye Kya Hai?
Pathan: Garam Shakar Kandi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar Ji Kahin Ja Rahe Thay.
Rastey Mein Unhoon Ney Dewar Pe Likha Dekha:
Parhney Wala Gadha Hai
Yeh Perh Ker Sardar Ji Pareshan Ho Gaye
Kyunke Unhoon Ne Yeh Parh Liya Tha
Unhoon Ne Roomal Se Yeh Tehreer Mitaee Or Likha:
Likhney Wala Gadha Hai
by Pak101.com (few years ago!)
If sumone calls u crazy, dont mind,
If sumone calls u duffer, relax,
Ff sumone calls u stupid be cool,
But if sumone calls u “cute”
.
.
.
.
.
.
.
.
Aik Zordar Thappar lagana us ko,
Mazak ki b koi hud hoti hai.
by nadeem (few years ago!)