Santa sends friend request to Girl on Facebook
Santa sends friend request to Girl on Facebook :-
Girl : Kaunn ho tum ?
Santa : Hasrat tumhari
Girl :- Chahate kya ho ?
Santa : Mohhabat tumhari
Girl:- Pachtao gaye tum
Santa : Kismat hamari
Girl : Married hoon main
Santa: To Status single Kuyn rakha hai Manhoos Maari :@
by Pak101.com (few years ago!) / 925 views
Similar Jokes
Mobile Ke Night Plans Ne To Humein,
Bhukha Hi Maar Diya Hai Doston,
Jis Ghar Mein Chori Ke Liye Jaao,
Koi Na Koi Aashiq Jaag Raha Hota Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Bachon wada kro kabhi sharab,cigrette nahi piyo ge
Bachey:Nahi piyenge
Teacher:Girls ka peecha nai karoge
Bachey:Nahi karenge
Teacher:Unn par awaaze nai kaso ge
Bachey: nahi kasenge
Teacher:Watan par zindigi qurbaan karo ge
Bachey:Kardenge,aesi zindigi ka karna bhi kya hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Najomi Boy ka hath daikh kar bola :
Baita Tum boht Parhogay
.
Boy: Saalay.. Parh tu mai 12 saal sai raha hon, yai batawo Pass kab honga ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maalik:
Abi tk tujh se machar nhi maray?
Mere kano me gunguna rahy han.
Nokar:
Sahab mene Machar Maar dye hyn,
ye to unki Biwiya hn Jo Vidwa ho
k Ro rhi hein..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Paani mein Whiskey milao toh nasha chadta hai,
Paani mein Rum milao toh nasha chadta hai,
Paani mein Brandy milao toh nasha chadta hai,
Saala paani mein hi kuch gadbad hai
by Pak101.com (few years ago!)
GF to Pappu: Titanic dekh kar kya seekha ?
.
.
.
.
.
.
.
.
Pappu: Sikha kuch nahi,
abhi tak soch ra hu
ki
aise mast mauke par bhi koi
painting
kaise kar sakta hai.. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl : Aisa khat likho sajna, meri umar beet jaye parrhtey parrhtey
Boy : (i=0i>xE’l1i+;e_y#a#>#”e!%; =*?#@?w@’e*,e(p+>i*
Le sajni aab paadh tai raho!!
:-O..
by haleema sadia (few years ago!)
Teacher: Aaj school der se aane ka tumne kya bahana socha hai?
Sonu: Sir aaj mein itni tej dod ker aaya ki bahana sochne ka moka hi nahi mila
by Pak101.com (few years ago!)
A Boy sees a beautiful girl siting right next to him and writes in a paper..
“I love u, do u love me?”
And passes the paper to her..
She replies.. “no”
He didn’t give up
He rubbed her answer and passed it on to another girl and she replied.. “yes”
Moral of the story:
.
Definitely not what u think..
Its…
“Save earth… Recycle paper!!
by Pak101.com (few years ago!)
Techar: Ye Kiska Signature H
"@@@@@@@"
Student: Mere Pitaji Ka.?
Tchr:Aisa Kaise?
Student:Ji,Wo "JALEBI" Bechte Hai..Hath Aise Hi Chalte Hai
by Pak101.com (few years ago!)