Funny
Us Ne Poocha
Merey Baghair
G Lo Gy Keya:
“Meney kaha”
Aaho,,
(-_-)
< )-(>
_/ /_
Eddi tu oxygen..:p:
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 872 views
Similar Jokes
Santa: Yaar mene ek chij notice ki haiN Banta: kya?
Santa: mene hamesha note kiya hai ki jab railway fatak band hota hai to train jarur aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Hum nay tumhari yad mai ro ro K tub bhar diye
.
.
.
.
.
.
Aur tum bewafa aye aur un say naha kr chal diye....!:-(
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Always smile ,you know why?
B’coz…..Hanso! Jiyo! …
Muskurao!…Kya Pata…
Kal Daant ho na ho!…
Keep smiling!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Satna’s BV: Janu sawera ho gya jago
Banta’s BV: Chaand dhal gya jago
Singh’s BV: Darling it’s dawn get up
Major Rohail’s BV: OYE! Subha ho gae mera husbnd
ane wala hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pakistani to American: Tum choron k sath kya Salook karte ho?
American: Hum unke sath bohat acha salook karte hain. Un k khany peeney ki her cheez ka khayal rakhte hain.
Pakistani: Bas! ye to kuch bhi nahi, Tum abhi hum se bohat peechay ho.
Hum to choron ko President bana dete hain
by Pak101.com (few years ago!)
Style of break up:
Boy bought gift for His Girl friend-
GF:Wat the hell would I do with this rocket?
Boy: U wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST
by Mohammad Ali (few years ago!)
A person to sardar: agr aik hathi sui k sorakh se guzr rha ho to uasy rokne k lye kya krna chahye?.
sardar: uski dump e girah laga do phans jae ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Larki Sardar Apus Mein Pyar Karte Thay
Larki: Sardar G Tusi Na Meri Zara V Parwa Ni Karday
Sardar: Oye Sohniye (Pyar Karan Walay Kadi V Kisay Di V Parwa Ni Karday).
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What Nickname Did The Police Give To The
What Nickname Did The Police Give To The New Blonde Woman Police Officer? A Fair Cop.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
History sir was on leave
So Science sir was asked 2 set d paper The vry 1st Q shocked students
Describe jhansi Rani wid a neat diagram & label the parts..!
by Pak101.com (few years ago!)