BoyFrnd on msg
BoyFrnd on msg: Sweet heart Kya kar Rahi ho…….??
.
.
GirlFrnd: meri Tabiyat Kharab hai Jaanu Sone Ja Rai Hu & You……??
.
.
Boyfrnd: Mai Cinema Hall me Tere Piche baitha popcorn kha rha hu Kamini.. =DD
boy RocKZ..-.. Girl Shock
by Pak101.com (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
2 Sharmaji chess Khel rahe The
1st sharmaji - Bahut ho gaya ,ab khel band karte hai
2nd -thik ha , wais bhi tera ghora aur mera hati hi bacha ha.
by Pak101.com (few years ago!)
I never make the
same mistake twice.
I make it five or six
times, just to be sure :P ;)
by @irha@ (few years ago!)
1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:
Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Bacha.,, Abu Ham Ko Baja Dilao..
Pathan: Nahe Khocha Tum Sab Ko Tang Kare Ga…
Bacha: Nhi Abo Khuda Ka Kasam
Jab Sub Sojaye Ga Hum Tab Bajaye Ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Life ko kaun zyada achga bana sakte hai GirlFriend
or wife? ? ? ? ? ?
Dono hi! Bas kisi dusre ki hone chiaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Qus. Mard ziyada sharif hote hain ya auratein?
Ans.Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Me,
Umar Sharif,
Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
Hamza shari
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A-0-A.
1 gd news he!!!!
is mahiny ki 29 ko mri mehdi he,,
or 30 ko shadi he,
or 31 ko valima he!!
u r invited!!!
plz zrur ana!!!
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
*. .Teacher bache se: tumhre pas 12 choclate hain tumne
3 hina ko dedi
6 Maham ko dedi
or 3 Fiza ko
To ab tumhre pas kya he?
Bacha: 3 zbrdst bachiyan. .*
by Hader Maher (few years ago!)
Boss: Tumhe driver ki job de raha hun. Starting salary Rs.2000/-. Theek hai?
Laloo: U R great sir! Gaddi Start karane ki salary is o.k.......but? ? Gaddi chalane ki salary kitni hai... sir jio?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Mairy khayal mai hamari baiti ko kesi se pyar hogia hai
Husband: Tumhe kaisy pata chala?
.
Wife: Kionky wo kuch dino se Easy Load ke lie paisy nahi mang rahi
by Pak101.com (few years ago!)