BoyFrnd on msg

BoyFrnd on msg: Sweet heart Kya kar Rahi ho…….??
.
.
GirlFrnd: meri Tabiyat Kharab hai Jaanu Sone Ja Rai Hu & You……??
.
.
Boyfrnd: Mai Cinema Hall me Tere Piche baitha popcorn kha rha hu Kamini.. =DD
boy RocKZ..-.. Girl Shock

by Pak101.com (few years ago!) / 912 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sharmaji Barae Bade Kamaal Ke Hai

2 Sharmaji chess Khel rahe The

1st sharmaji - Bahut ho gaya ,ab khel band karte hai

2nd -thik ha , wais bhi tera ghora aur mera hati hi bacha ha.

by Pak101.com (few years ago!)
5 times :p

I never make the

same mistake twice.

I make it five or six

times, just to be sure :P ;)

by @irha@ (few years ago!)
Sardar Likes Combine Study

1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:

Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Bacha

Pathan Ka Bacha.,, Abu Ham Ko Baja Dilao..

Pathan: Nahe Khocha Tum Sab Ko Tang Kare Ga…

Bacha: Nhi Abo Khuda Ka Kasam
Jab Sub Sojaye Ga Hum Tab Bajaye Ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend or wife

Life ko kaun zyada achga bana sakte hai GirlFriend
or wife? ? ? ? ? ?
Dono hi! Bas kisi dusre ki hone chiaye.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mard ziyada sharif hote hain ya auratein?

Qus. Mard ziyada sharif hote hain ya auratein?

Ans.Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Me,
Umar Sharif,
Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
Hamza shari

by hearthackervsgirls (few years ago!)
A-0-A. 1 gd news

A-0-A.
1 gd news he!!!!
is mahiny ki 29 ko mri mehdi he,,
or 30 ko shadi he,
or 31 ko valima he!!
u r invited!!!
plz zrur ana!!!

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
*. .Teacher bache se: tumhre p


*. .Teacher bache se: tumhre pas 12 choclate hain tumne
3 hina ko dedi

6 Maham ko dedi

or 3 Fiza ko

To ab tumhre pas kya he?

Bacha: 3 zbrdst bachiyan. .*

by Hader Maher (few years ago!)
Boss: Tumhe driver ki job de raha

Boss: Tumhe driver ki job de raha hun. Starting salary Rs.2000/-. Theek hai?

Laloo: U R great sir! Gaddi Start karane ki salary is o.k.......but? ? Gaddi chalane ki salary kitni hai... sir jio?

by Pak101.com (few years ago!)
Baiti ko kesi se pyar hogia hai

Wife: Mairy khayal mai hamari baiti ko kesi se pyar hogia hai
Husband: Tumhe kaisy pata chala?
.
Wife: Kionky wo kuch dino se Easy Load ke lie paisy nahi mang rahi

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook