A boy searching these words
A boy searching these words on google "Free dinner at 5 star hotel"
Google, Search reply
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Shaikh
.
.
.
.
.
insan ka bach baan ;)
by Pak101.com (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
Ek Memon Ne Apni New Car
Office K Bahar Roki,
Abhi Usne Darwaza Khola Tha K
Ek Truck Ne Takar Mari Aur Darwaza Durr Ja Gira,
Memon Apni Car K Liye Rone Laga
Police Ne Kaha K Aap Ko Apni Gari K
Afsoos Mai Ye B Nai Pata
K Apka Left Hand B Ghayab Hai,
Tu Memon Ne Kaha:
Kyaaaa!
Yani Meri New Rado Ghari B Gai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Roger Fedrer:
I’ve Great Knowledge Abt Tennis,
U Can Ask Anything.
Sardar: Ok Tell Me,
How Many Holes Are There In The Net
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: ye bacha 2mara kya lagta hai?
Pathan:ye mera duur ka bhai hai.
Girl: duur ka bhai,main samjhi nahi!
Pathan:iske aur mere darmian
8 behan bhaion ka fasla hai.;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Musharraf: Jab main paida hua tha to military valon ne 51 topen chalai.
Funny Indian Kid: Kamal hai ji, sabka nishana chook gaya?
by Pak101.com (few years ago!)
A drunken man gets on the bus late one night, staggers up the aisle, and sits next to an elderly woman.
She looks the man up and down and says, "I've got news for you. You're going straight to hell!"
The man jumps up out of his seat and shouts, "Man, I'm on the wrong bus!"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Sharab pite pite rone laga
Banta: Kya hua kyo ro rahe ho?
Santa: Yaar ki kara jis ladki ko bhulane k liye pi
raha tha,uska naam yaad nhi aa raha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Grl- ? mere piche apni Zindgi Barbad
mt kr ?
Boy- ? Q? ?
Grl- ? is Raste pe Patthr or Kanto k
Alwa kuch nhi ? Boy- ? Are Pagli......... ? mere Pas
WOODLAND k Shoes He na bs tu pat ja naa.......!! ?
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Naman ko apna Kutta bechna tha. Chaman usko kharedna chahta tha.
Chaman: Kya ye Kutta wafadar hai ?Naman: Hanji, mein isko teen bar pehle bhi bech chuka hu, ye itna vafadar hai ke har bar mere pas vapis aa jata hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ik raat light chali gayi.
Marathi Husband: Kam se kam fan to chala do.
Funny Marathi Wife: Kar di na Marathi wali baat. Fan on karenge to candle nahi bujh jayegi...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Tere result da ki banya?
Pappu: Miss kendi aey es class wich ik saal hor laggay ga?
Santa: Saal pavain 2,3 lag jawan par fail na hovin mera puttar.
by Pak101.com (few years ago!)