Height Of Tapana
Height Of Tapana
Bacha Rikshay Walay Se:
Uncle Bahadurabad Jao Gay ?
Rikshay Wala:
Ji Haan !!
Bacha:
Phir Kab Aao Gay………??
by Pak101.com (few years ago!) / 972 views
Similar Jokes
Sharabi DAARU se tang aa gaya
Aur botlain tornay laga
1st tori or bola:
Teri waja se meri nokri chali gai
2nd tori or bola:
... teri waja se mera ghar tabah hua
3rd tori
Teri waja se mujhy BV chor k chali gai
4th uthai to wo bhari hui thi
usay rakh k bola
TU SIDE ME HOJA TERA KOI KASOOR NAHI hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?
Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan ka ?aita Awaaz ?adal ker Apnay Master ko ?all kerta Hy..
“Maira ?aita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa ?akta”
Master Awaaz Pehchan ker Ghussay ?y ?ola..
Tum kon ?aat ker Rahay Hou?
?acha Ghabratay Huay: Mairay Abbu ?aat ker Rahay Hain..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Agar 3 Din Tak Subha Nend Se
Jaag Kar Kangha Na Kia Jae
T0
Hair Style
"Rehman Malik"
Jesa Ho Jata Hai..
"Veena Returns"... ;->
by Usama (few years ago!)
Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya.
Cashier bola: Janab ye hazar rupeya to nakli hai
Sardar: Jama mery account ich hona hy. Tennu koi takleef a
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hazaron Saal Uski Maa Karti Rahi Us K Baap Se Gaddari..
.
.
.
.
.
.
Tab Kahin Jaa Kr Paida Hua Asif ali Zardari…
by Pak101.com (few years ago!)
Bv :tm shadi k bad bilkul badal gae ho
husband:me ne ap ko pehlay hi bta dia tha k mujhe shadi shuda larkiun me koi dilchaspi nai.
by Sabir shah (few years ago!)
One day a foreigner came to sardar’s village.
He asked if there any great man born.
Sardar replied, ” No sir! only small babies born here.”
by Pak101.com (few years ago!)
Fakeer: Allah kay naam pe day do beta
Boy: Mauf karo baba
Fakeer: Kuch to day do beta
Boy: Acha aisa karo ye jo sms parh raha hai issi ko lay jao
Fakeer: Bheek mangi hai Bheekari nhi manga…
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar jungle main gya…
us ny 1 shair(Lion) Ko apne traf
aate daikha.
Wo foran late gya
OR
Apni saans Rok lee.Shair us k paas
gya.
Aur Bry pyaar sy us k sir pr haath
phaira r kha…..
.
.
.
.
.
.
.
.
“Mere putar aa kam reech(bear)naal
kre
mere naal ni..”
by hearthackervsgirls (few years ago!)