Ik Doctor (surgeon) pehli bar
Ik Doctor (surgeon) pehli bar operation kar raha tha.
Operation complete hote hi voh apne ghutno ke bal baith gaya aur sar upar uthake bola: HEY KAALI MAA MERI PEHLI BHET SWIKAR KARO
by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Santa :o bhai ap mujhe apne paise wapas karo itna chota kamra tm mujhe janwar samjhte ho.mujhe yahan nai rahna.
Waiter:o bhai ye ap ka kamra nai lift hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan or Gadhe me 3 Batien Common hain
1.Bachpan me Dono Khubsurat hote hn
2.Bachpan se hi Mehnati hote hn
3.Bare ho kr Dono Transport ka Kaam kerte hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher santa sey Koi aisa jumla bnao jis mai
'MAGAR' 2 dafa istamaal hua ho,,,
santa:-
"Wo Mery aagy chal rahi thi or main us k"!!
'MAGAR'
'MAGAR'
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Question paper tough lagy
Ya samaj mai aye tu
Ek gahri saans lo, owr zor se chilawo:
.
.
"Kameeno fail hi karna hai tu exam kion laity ho…"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
At a local coffee bar, a young woman was expounding on her idea of the perfect mate to some of her friends.
"The man I marry must be a shining light amongst company. He must be musical. Tell jokes. Sing. Entertain. And stay home at night!"
A lady at a nearby table overheard this and spoke up, "Girl, if that's all you want, get a TV!"
by Pak101.com (few years ago!)
One person :-CA karne me kitna kharch aata hai
CA Student:-Paise to bahut kam kharch hote hai bhai, par JAWANI puri kharch ho jaati he
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR : Yaar maine apni girl friend ko gift dena hai, kya du?
2ND : Gold ring de de.
1ST : koi badi cheez bata.
2ND : M.R.F ka tyre de de.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ka beta paida howa to pathan dekh kar ro raha tha
kisi ne pocha q ro rahe ho? Pathan :10 sal bad bacha paida howa aur wo bi chota sa
by Ramzankhan (few years ago!)
Ek lady apne boyfriend ke sath ghum rahi thi ke
itne me uska husband aa gaya or bf ko marne laga
Lady- Maar gadhe ko, apni biwi ko to gumata nahi
dusron ki biwi ghumane le aate hai.
( itne me bf ko josh aaya or wo hsbnd ko marne
laga )
lady- maar sale ko, na khud ghumane le jata hai na
kisi or ko ghumane deta hai. :)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Bar Ek Bachhe Ne Shiv Ji Bhagwan Se Prayer Ki.
Bachha: “Hey Bhagwan Mujhe Ek Cycle De Do”
Esa Lagatar Ek Hafta Karne Par Bhi Kuch Nahi Hua
To Agle Din Vo Mandir Mein Gaya Aur Ganesh Ji Ki Moorti Utha Le Aaya
Aur Shivji Ko Prayer Mein Bola.
Bachha: “”Agar Bacha Chahiye To Cycle Leke Mandir Aa Jana“
by Pak101.com (few years ago!)