marrege
*Love b4 Marriage*
Janu...tum nahe to mei nahe,
mei nahe to tum nahe...
*Love after Marriage*
"baghairta"...Aj tu nahe ya me nahe
by inayat khan (few years ago!) / 913 views
Similar Jokes
Sardar:beta kbi chori na karna chori ka phal hamesha karwa hota hai
beta:lakin jo apple me ne chori kar k khaya hai wo metha tha
by Sabir shah (few years ago!)
Jail Mai Sardar Ka Dost Us Se Milne Ata Hai,
Or Us Puchta Hai
Tum Se Aisi Kya Galti Ho Gai
Ke Tum Jail Me Ho Sardar:
Main Ne Bank Luta……………
……………………………………….
Lekin Paise Wahi Ginne Beth Gya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tum Kisi Per Aitbar Kero Ya Na Kero,
Lekin Itna Yaad Rakhna K,
Agar Koi Tum Per Aitbar Kery To Wo Na Tooty..!
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Shahjahan Hum Jaisa Hota,
Agar Shahjahan Hum Jaisa Hota,
Kis Kis Ke Liye Banata Taj
Hamein To Nazar Aati Hai Har Larki Mumtaz
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Sardar K 20 Bache Thay
1 Din Uski BV Ne Kaha
Main Kesi Lag Rahi Hon?
Sardar Ne Kaha!
Roop Tera Mastana
Paas Mere Na Ana
Phool Koi Phr Se Na Khil Jae!
by Pak101.com (few years ago!)
pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon
by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor To a Kid-Hav U ever had trouble with "Appendicitis"
-
Kid-Yes!
-
Doctor-When?
-
Kid-When I tried to Spell it!
by Pak101.com (few years ago!)
Police:Humein Ap k ghar ki talashi leni hy,pta chala hy k apke ghr main khatarnak Bomb hy.
.
.
.
Sardar:Khabar to pakki hy
magar aj woh Maikey gai hui hy
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Customer-Teri Cow Ki 1 Ankh Kharab Hai, Fir Bhi Tu
25,000 Mang Rha He.
Santa-Tuze Cow Dudh Pine K Liye Leni Hai Ya Nain-Matkka K Liye
by Pak101.com (few years ago!)
ek pagalkhane me -
doctor- ne ek pagal se pucha, cht se kyu latak
raha hai
pagal- kyuki main ek bulb hoon!
doctor- phir jal kyu nahi raha?
pagal- ye India hai ! light gaye hui hai!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)